+ parcours
+ bevoorrading
+ bewaakte stalling
- ??
dus dik in orde denk ik... over het parcours... er zaten toch mooie stukken in vond ik, natturlijk kom je op dezelfde plekken als met de TT van helchteren, maar mij stoort dit echt niet.
Leuke zondagvoormiddag gehad, en das wat telt voor mij
Zo 16/10/2011 Houthalen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ja pasTTevie wrote:als ge nieuwe paadjes zoekt moet ge gene TT gaan rijden ... dan moet ge op uw eigen gaan rijden & uw ogen open trekkenRec wrote:Zoals Nero al schreef was ik ook een beetje op zoek naar nieuwe paadjes. En als je dan al veel in de streek rijdt, wordt het wat gewoontjes![]()
Qua organistatie, zat alles meer dan in orde
Goed geamuseerd gisteren daar in Houthalen & omstreken.
Toch zeer veel en zeer mooie singeltracks, en uiteraard is er een vrij lang (verbindings)stuk naar Hengelhoef, maar das nog altijd beter dan langs de weg tot daar rijden hé.
Ik vond het dus een zeer geslaagde rit, alleen mocht ook voor mij de bevoorrading minstens een 5-tal km eerder ingepland worden.
Toch zeer veel en zeer mooie singeltracks, en uiteraard is er een vrij lang (verbindings)stuk naar Hengelhoef, maar das nog altijd beter dan langs de weg tot daar rijden hé.
Ik vond het dus een zeer geslaagde rit, alleen mocht ook voor mij de bevoorrading minstens een 5-tal km eerder ingepland worden.
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Oei, da is gelijk ikke, ook over kop gegaan vlak voor crossparcourtje ... gelukkig zonder veel erg (buiten ne fermen hoop zandkorrels tussen mijn tanden ....)brix wrote:spijtig genoeg binnen de laatste 5km. een slippertje gedaan en mijn pols verstuikt
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
omdat wij ook ergens een mooi paadje zagen liggen dat niet gebruikt werd in de tt zijn wij ook een keertje per ongeluk verdwaald. gek genoeg was dat een paar weken geleden bij de camba tocht ook al een keertje voorgekomen. als wij een mooi paadje zien laten we dat ook niet graag liggen
foto's staan trouwens ook online
-
trymax eurotan
- Mountainbiker
Post by trymax eurotan »
Mooie foto's op de link die hierboven werd vernoemd.
Vlak na de bevoorrading stond er nog een tweede fotograaf die foto's nam van de fietsers. Enig idee of die foto's ook ergens te bezien zijn?
Vlak na de bevoorrading stond er nog een tweede fotograaf die foto's nam van de fietsers. Enig idee of die foto's ook ergens te bezien zijn?
tt
dan toch niet goed gekeken want er lagen er nog enkele maar geduld die komen nog !Bruce Wayne wrote:omdat wij ook ergens een mooi paadje zagen liggen dat niet gebruikt werd in de tt zijn wij ook een keertje per ongeluk verdwaald. gek genoeg was dat een paar weken geleden bij de camba tocht ook al een keertje voorgekomen. als wij een mooi paadje zien laten we dat ook niet graag liggen