Zo 16/10/2011 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

+ parcours
+ bevoorrading
+ bewaakte stalling

- ??

dus dik in orde denk ik... over het parcours... er zaten toch mooie stukken in vond ik, natturlijk kom je op dezelfde plekken als met de TT van helchteren, maar mij stoort dit echt niet.

Leuke zondagvoormiddag gehad, en das wat telt voor mij
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

sTTevie wrote:
Rec wrote:Zoals Nero al schreef was ik ook een beetje op zoek naar nieuwe paadjes. En als je dan al veel in de streek rijdt, wordt het wat gewoontjes :wink:
Qua organistatie, zat alles meer dan in orde :-)
als ge nieuwe paadjes zoekt moet ge gene TT gaan rijden ... dan moet ge op uw eigen gaan rijden & uw ogen open trekken
Ja pa :wink:
brix
Mountainbiker

Post by brix »

schoon tocht , zoals elk jaar !! organisatie heeft goed zijn best gedaan =D> spijtig genoeg binnen de laatste 5km. een slippertje gedaan en mijn pols verstuikt :-?
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Goed geamuseerd gisteren daar in Houthalen & omstreken.
Toch zeer veel en zeer mooie singeltracks, en uiteraard is er een vrij lang (verbindings)stuk naar Hengelhoef, maar das nog altijd beter dan langs de weg tot daar rijden hé.
Ik vond het dus een zeer geslaagde rit, alleen mocht ook voor mij de bevoorrading minstens een 5-tal km eerder ingepland worden.
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

brix wrote:spijtig genoeg binnen de laatste 5km. een slippertje gedaan en mijn pols verstuikt :-?
Oei, da is gelijk ikke, ook over kop gegaan vlak voor crossparcourtje ... gelukkig zonder veel erg (buiten ne fermen hoop zandkorrels tussen mijn tanden ....)
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

omdat wij ook ergens een mooi paadje zagen liggen dat niet gebruikt werd in de tt zijn wij ook een keertje per ongeluk verdwaald. gek genoeg was dat een paar weken geleden bij de camba tocht ook al een keertje voorgekomen. als wij een mooi paadje zien laten we dat ook niet graag liggen

foto's staan trouwens ook online
trymax eurotan
Mountainbiker

Post by trymax eurotan »

Mooie foto's op de link die hierboven werd vernoemd.
Vlak na de bevoorrading stond er nog een tweede fotograaf die foto's nam van de fietsers. Enig idee of die foto's ook ergens te bezien zijn?
koga62
Mountainbiker

tt

Post by koga62 »

Bruce Wayne wrote:omdat wij ook ergens een mooi paadje zagen liggen dat niet gebruikt werd in de tt zijn wij ook een keertje per ongeluk verdwaald. gek genoeg was dat een paar weken geleden bij de camba tocht ook al een keertje voorgekomen. als wij een mooi paadje zien laten we dat ook niet graag liggen

foto's staan trouwens ook online
dan toch niet goed gekeken want er lagen er nog enkele maar geduld die komen nog !
Post Reply