Zo 25/09/2011 Linden :: MTB-TOCHT FREEBIKERS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

moula wrote:Merçi aan allen voor de goede commentaren, de minpuntjes zijn ook altijd welkom, daar kunnen we voor volgend jaar aan werken.
Het weer was mooi meegenomen, hopen dat we volgend jaar ook zoveel geluk hebben!
Waart gij degene die mijne oranje Salsa herkende aan de fietsenbewaking s'morgens?

Pittig toereke in bekende omgeving..
Veel bloso maar dat mag niet anders zeker tegenwoordig?
stefan v
Mountainbiker

Post by stefan v »

Gisteren ook vertrokken voor de 50 KM. Na 38 km lek gereden; reserve binnenband gestoken waarvan de supap kapot bleek te zijn. Vermits ik alleen was kon ik geen andere binnenband lenen en had ook geen noodnummer (niet gezien bij inschrijving). iets later is er een biker gestopt die wel noodnummer bij had en gebeld heeft om mij te komen ophalen, wat iets later ook gebeurd is. Bedankt aan de hulpvaardige biker (er waren er nog verschillende anderen die in het voorbijrijden gevraagd hebben of ze konden helpen) en aan de organisatie voor de vlotte depannage.
Twee dingen geleerd vandaag: reservebinnenband regelmatig kontroleren en altijd noodnummer meenemen. Toch genoten van mijn voormiddag en de gereden 38 km waar blijkbaar de beste stukken in zaten als ik de verslagen hier lees.
moula
Mountainbiker

Post by moula »

it's me ! wrote:
moula wrote:Merçi aan allen voor de goede commentaren, de minpuntjes zijn ook altijd welkom, daar kunnen we voor volgend jaar aan werken.
Het weer was mooi meegenomen, hopen dat we volgend jaar ook zoveel geluk hebben!
Waart gij degene die mijne oranje Salsa herkende aan de fietsenbewaking s'morgens?

Pittig toereke in bekende omgeving..
Veel bloso maar dat mag niet anders zeker tegenwoordig?
Dat was ik idd.
Bloso route's zijn tegenwoordig niet meer te vermijden, maar als je ze mooi aan elkaar kan koppelen, stoort het voor mij persoonlijk niet.
Post Reply