Vr 16/09/2011 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike :: 9de Horebe

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Terug een zeer geslaagde rit met alles erop en eraan =D> =D> =D>

Hier wat sfeerbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=-VyBfqCItEE

Staat al genoteerd voor volgend jaar :P
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Heel wijze rit ! Het lag quasi overal droog alhoewel de fiets toch wat moddersporen had... Op 5 km van het einde een platte achterband in the middle of nowhere in de pikkedonker ... Nu weet ik waarvoor dat koplampke dient :-D Ben dan maar te voet naar de eerstbijzijnde straatlamp gewandeld en daar de herstelling gedaan. Bij aankomst bleek dat de attentie een binnenband was ... hehe :-D
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

MTBSDVD83 wrote:Hier wat sfeerbeelden:

http://www.youtube.com/watch?v=-VyBfqCItEE
Mooi mooi mooi =D> =D> =D>
Nu kan ik tenminste eens zien waar ik overal gereden heb.
Gisteren om 20.45 met 5 vertrokken voor de leuke tocht.
Pijlen waren goed zichtbaar, heel goede bevoorrading (mmm, lekker), jeneverstand kwam op een geschikt moment nl. voor die laatste zware klim. De hotdog heeft ook goed gesmaakt en we mogen weer eens plat vallen :wink:
Deze tocht staat jaarlijks op ons 'Te-rijden-lijstje'.
Tot volgend jaar !!!
Billy_47
Mountainbiker
Location: Granville Fuse 1.0 + Scott Spark RC + Scott Scale RC 29

Post by Billy_47 »

Christ D. wrote:Da was plezant =D> =D>

Iemand een idee van de juiste afstand en hm's ?? (moet mijn logboek nog invullen :roll: )
http://connect.garmin.com/activity/114911340
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Gisteren voor het 2de jaar deze TT komen rijden, staat alvast voor volgende jaar terug aangestipt. Prima parcours met de nodige hoogtemeters erin, een uitgebreide bevoorrading met de Roman klassieker, seingevers en of politie op de gevaarlijke oversteken =D> . De jeneverpost is niet aan mij besteed en heb ik letterlijk links laten liggen, de gast riep mij nog achterna omdat hij dacht dat ik de jeneverstand gemist had :lol:. Ik had de indruk dat de hoogtemeters in deze toer beter verteerbaar waren dan het parcours van vorig jaar, toen heb mezelf toch enkele keren tegengekomen in de lange aanhoudende hellingen die maar bleven doorgaan. Mijn MS lichtjes hebben weer fantastisch goed hun werk gedaan, ik had regelmatig gasten die maar al te graag in mijn wiel bleven hangen om mee te genieten van mijn dagverlichting 8) . Bij de aankomst in een overvolle tent nog genoten van de gratis hotdog, binnenband gaan afhalen en om 24u fietske op de auto gehangen om terug richting Rillaar te rijden (115km #-o ).
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

Twas weer in orde =D>

mooie tocht, leuk parcours, lekkere bevoorrading en heel gezellig in de tent achteraf.
Ceee
Mountainbiker

Post by Ceee »

Dik inorde, praktische overal droog. Goede bewegwijzering, vriendelijk mensen bij de stops. Volgend jaar terug van de partij.
backdraft10
Mountainbiker

Post by backdraft10 »

Dit jaar voor de eerste maal gestart voor de 35km tochwel een pittige rit en is goede verlichting een must, jammergenoeg na 21km breuk in het ersnellingsapparaat en game over. Een vriendelijke wijkagent heeft me dan trug gevoerd naar de start.
Volgend jaar een herkansing dan maar he.
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Heb daarnet van een buitenstaander (maar wel inwoner van Horebeke) vernomen dat deze NTT voor de laatste maal werd georganizeerd ? Da's toch een kwakkel, hoop ik ?
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

Is idd. een kwakkel.
De bijhorende "kermis" gaat niet meer door maar de nachttocht wel.De organisatie moet wel op zoek naar een andere plaats om te starten, of beter gezegd, ze kunnen geen gebruik meer maken van de tent.
Dat is wat ik heb opgevangen van één van de parcourbouwers.Ik veronderstel dat hij ons ook wel gerust zal stellen via dit topic. :wink:
Post Reply