12-06-2011 ATB cross Olen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bikerboy16
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Re: foto's
Post by Dirty Daddy »
atb cross
De snelheid in alle reeksen ligt ind veel hoger dan vorig jaar. Ben 1,5 jr oud geweest met knieletsel,rustig op gebouwd en getraind voor de abv crossen,ik rij in de D reeks, "de kenners" bij ons in de club spraken van podiumplaatsen voor mij.
Wel dichter dan top 20 kom ik niet, zet de eerste 10 van de D reeks bij de C en die rijden daar ook top 10.
Wel dichter dan top 20 kom ik niet, zet de eerste 10 van de D reeks bij de C en die rijden daar ook top 10.
atb cross
De snelheid in alle reeksen ligt ind veel hoger dan vorig jaar. Ben 1,5 jr oud geweest met knieletsel,rustig op gebouwd en getraind voor de abv crossen,ik rij in de D reeks, "de kenners" bij ons in de club spraken van podiumplaatsen voor mij.