en wanneer denk je van te starten? de hagelandse is gepasseerd, vanaf nu is't weer in slow motionjodelaietie wrote:Overtuigd !![]()
Aanwezig.
Za 11/06/2011 Vloesberg - Flobecq :: 1ère Trans Collines VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Merci voor het compliment.cowboy peter wrote:en wanneer denk je van te starten? de hagelandse is gepasseerd, vanaf nu is't weer in slow motionjodelaietie wrote:Overtuigd !![]()
Aanwezig.
Om 7u20 ben ik daar is maar een wip ver, om te starten om 7u30.
Probeer de groten , basisconditie opbouwen en vet verbranden.
Als het lukt ben ik terug vertrokken. :)
112km in pays des collines , ben echt benieuwd.
Kan alle kanten uit , Ellezelles-augustus of vh kaliber Herders - Joybikers
Vermoed ergens iets ertussen.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
oeps...mijn nieuwe lus in mijn bos......jootje wrote: Langste afstand is er 112 en ik verdenk hen ervandat die twee km extra komen uit lus voorbij Semenil die wij ter elfder uure vrijgemaakt hebben met bladblazers en toch nog toegevoegd hebben aan ons parcours......
'k zal maar money beginnen vragen voor de nieuwe singletracks die er volgende jaar nog gaan bijkomen......
Weet er iemand hoeveel hoogtemeters er in de 45 km en/of 65 km zitten?
Ik heb op de herdermarathon zonder veel problemen de 50 km gereden, maar nog meer zwaar bergop had ik waarschijnlijk niet meer aangekund na de laatste helling.
Het belooft hier ook een prachtig parcours te worden en ik wil de (voor mij) grootst haalbare afstand doen, vandaar mijn vraag.
Ik heb op de herdermarathon zonder veel problemen de 50 km gereden, maar nog meer zwaar bergop had ik waarschijnlijk niet meer aangekund na de laatste helling.
Het belooft hier ook een prachtig parcours te worden en ik wil de (voor mij) grootst haalbare afstand doen, vandaar mijn vraag.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ai, ik twijfel terug.. Want toen... Jah, juist, geen negatieve commentaar.julcesaar wrote:Ik kom ook af !
Trouwens die Audax-mannen zijn volgens mij niet aan hun proefstuk toe : enkele weken geleden hebben zij toch ook de TT rond Doornik in elkaar gebokst (Tour des Sept Collines of zoiets?) ism Grinta..
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Zoals in één van de vorige posts reeds aangegeven. Reken op een 200hm/10km, en je zal er niet ver naast zitten.Leo 95 wrote:Weet er iemand hoeveel hoogtemeters er in de 45 km en/of 65 km zitten?
- den Bart
- Mountainbiker
Zeg eens goeiendag als ge ons passeert hé, want we zullen jullie ongetwijfeld weer achtervolgenprideandglory1891 wrote:Ai, ik twijfel terug.. Want toen... Jah, juist, geen negatieve commentaar.julcesaar wrote:Ik kom ook af !
Trouwens die Audax-mannen zijn volgens mij niet aan hun proefstuk toe : enkele weken geleden hebben zij toch ook de TT rond Doornik in elkaar gebokst (Tour des Sept Collines of zoiets?) ism Grinta..