dit heb ik al duizend keer aangehaald dat wij maar mogen betalen...need for speed wrote:RACING ANIMAL wrote:was crossparkoersneed for speed wrote:vind die crossers toch straffe mannen
vorige week nog straf in de ronde van belgié
zijn nog maar in hunne opbouw naar de winter toe
een rijden alle DE BESTE MTBers gewoon weg
wa als die in conditie zijn, wat ik ook graag eens rij.
Maar laat die crossers eens starten in Houffalize...
Heb respect voor die mannen ...
Maar ik denk nie dat die daar zo goed voor de dag komen...
Je hebt Nys ( een wonder talent), Tom Meeusen (altijd zeer goe mtb'er geweest al vanaf de jeugdreeksen) die hebben het om het om ook op zo'n parkoers goede resultaten neer te zetten.
Maar vergeet gewoon niet dat het een zuiver cross parkoer was en eigenlijk gebouwd voor Nys...
ge gaat mij toch nie wijsmaken als morgen niels albert een kevin pauwels een vantornhout
morgen voor 100 % MTB KIEZEN
dat die nie berg op kunnen
in de beginjaren waren zelfs de crossers baas vervecken de knegt enzo voort
vind alleen dat de echte mtbers hier in belgié altijd op de laatste plaats staan bij de bond
mtb < is de schatkist voor de bond
een cyclotochten voor golazo < een zo kunnen ze nijs een co betalen
zouden beter minstens de top 10 in iedere cat betalen
een maar 3 euro inschrijving vragen
Destijds toen opeens MTB en weg samen voor 1 vergunning mochten, want vroeger had je voor elke discipline een vergunning nodig, had men gezegd dat het inschrijvingsgeld overal hetzelfde ging zijn.
Op de weg betaald men 8 euro, 5 euro terug na teruggave rugnummer; dus 3 euro deelnameprijs. In het MTB swingen de prijzen de pan uit.
Heb donderdag nog eens deelgenomen gewoon voor de fun ,aangezien ik in Oktober gestopt ben met competitie, bij de fun B. Ik moest 31 euro (31!!!) betalen en kreeg er 10 van terug na ingave stuurbord. het is waanzinnig aan het worden.
Over de crossers niks dan lof ... Begrijp mijn bericht niet verkeerd.
Vergeet gewoon niet op zo'n type parkoers, zoals een 'cross' parkoers, onze echte MTB toppers minder kans maken op kleppers als Albert, Pauwels, Nys , Meeusen, ...
Ik zeg nie da ze weggeblazen worden op een echte tecnische ondergrond zoals Houffa etc... maar denk nie da bep. renners alszijnde Albert, Pauwels en andere crossers zomaar onze toppers zullen wegrijden zoals je aanhaalde als in Averbode.
Alleen worden de verschillen steeds kleiner omdat die mannen meer en meer hun beginnen toeleggen in die discipline.
Dat betuigd alleen maar van respect tov onze sport van hun uit, niet?
Ik ben wel van het gedacht hoe meer zielen hoe meer vreugd!
heb wel verschoten dat ze in Stoumont het spel eindelijk eens eerlijk hebben gespeeld, de bond.
vanthourenhout en andere toppers die geen uci punten hadden hebben ze ook als één van de laatste naar de start afgeroepen.
greetz