Jokke, de 'groten' lassen iedere keer een sabbath in vooraleer de zware opdrachten aan te vatten. De kans dat we elkaar zullen treffen voor dat de après er aan komt, zal, buiten die ene schicht, kleiner zijn dan deze om de lotto te winnen.
100 km is niet niks voor mij. Alle mogelijke tips en bemoedigende woorden zijn welkom. Desnoods wil ik overwegen mijn rekeningnummer te publiceren om steunacties hard te maken.
Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
- Specialeke
- Mountainbiker
- Location: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car
Post by Specialeke »
publiceer mijn rekeningnummer er in ene weg bij, heb na 3 jaar inactiviteit terug de goesting gevonden. Ook maar direct een levensverzekering afgesloten om de vrouw te overtuigen dat 100 km best doenbaar iskoppigaard wrote:Jokke, de 'groten' lassen iedere keer een sabbath in vooraleer de zware opdrachten aan te vatten. De kans dat we elkaar zullen treffen voor dat de après er aan komt, zal, buiten die ene schicht, kleiner zijn dan deze om de lotto te winnen.
100 km is niet niks voor mij. Alle mogelijke tips en bemoedigende woorden zijn welkom. Desnoods wil ik overwegen mijn rekeningnummer te publiceren om steunacties hard te maken.
Koppigaard... ik heb je post nu een paar keer gelezen en herlezen maar het blijft duister (dat van die schicht) Misschien moet ik ook een glas wijn drinken?koppigaard wrote:Jokke, de 'groten' lassen iedere keer een sabbath in vooraleer de zware opdrachten aan te vatten. De kans dat we elkaar zullen treffen voor dat de après er aan komt, zal, buiten die ene schicht, kleiner zijn dan deze om de lotto te winnen.
@ Jokke: Was jij niet ergens op hoogtestage in de tropen?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Astamoës, als de Jokke 'mij' voorbij fietst dan is dat als in een schicht, een flits, zoiets als de bliksem zonder de donder, zoals deze avond. Ik kijk links of rechts en dat is het dan. Dat is toch niet zo moeilijk om te verstaan.
-
Granville31
- Mountainbiker
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Lap, rara wat er bij mij vanachter opsteekt!Granville31 wrote:Ik vrees dat we de RaRa's gaan kunnen thuislaten...
Hopelijk is ietske platter zetten voldoende, heb te weinig tijd (goesting) om elke keer ander banden te steken afhankelijk van't weer...
-
Mich De Meyst
- Mountainbiker
Post by Mich De Meyst »
Ze geven zonnig, 22 graden en droog dus al te plat zal het niet moeten staan