Zo 05/06/2011 Dikkebus :: Tweelandentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

idd, deze tocht is MTB-onwaardig. Jammer... Als die wandeling echt stoort, dan beter een andere datum kiezen, want met dit parcours wordt het moeilijk om volgend jaar opnieuw mensen over de streep te trekken om naar Dikkebus af te zakken.
Ondanks het mindere MTB-gehalte toch weer wat getraind op het klimmen. 't Was nog altijd beter dan in de luie zetel te liggen.
pifte
Mountainbiker

Post by pifte »

Zoals reeds aangehaald TREKT OP NIETS........
Eerste Hm na 34 km , veel te veel tarmac en de pijltjes op de lus 75 waren niet vet , ergens pijltjes te kort zeker :-(
Stukken op cats waren de meeste bekende nergens de moeite gedaan om nieuwe te zoeken .
Zeker de moeite niet om van ver te komen... ik had meer hm verwacht voor TT in heuvelland. [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

met 6 plummestampers deze rit gereden, eentje voor de 29, andere 5 voor de groten toer, ons goed geammuseerd, we zijn niet misreden, enkel die bevoorrading die zo ver uit elkaar lagen stoorden ons, in dat weer was dat wel een ramp , maar daar waren ze zich wel van bewust. Met 77km op de teller terug aangekomen , hopelijk kunnen ze volgend jaar terug hun gekende toer uitpijlen.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

had het kaartje al eens bekeken van het veranderde parcours en wist dat het gene vetten zou worden.
gestart voor de 49 en had al gauw de indruk dat men het parcours vlug uitgestippeld had tussen pot en pint de vrijdagavond.
bepijling ronduit slecht, plaatsing van de bevoorrading kon ook stukken beter
en vooral het parcours #-o #-o #-o
ik had vandaag de indruk dat ik met de verkeerde fiets op pad was
dus volgend jaar ofwel andere datum zodat het nimeer samenvalt met die wandelaars ofwel stippelt ge maar een wegrit uit (dan kom ik zeker af met de koersvelo) op voorwaarde dat ge dan beter bepijld want da trok ook op nix vandaag #-o

aangekomen met 57km op de teller ipv 49 want we zijn hopeloos verdwaald ergens rond boeschepe

enige positieve punt : het was een lekkere braadworst
Ndikn
Mountainbiker

Post by Ndikn »

oei, niets positief behalve dan die braadworst,
was van plan om af te komen morgen maar nu...

TWIJFEL...
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Ik pas na het lezen van dit alles :evil: . Heb er de relatief lange verplaatsing niet voor over.
Een aantal Grysperre's zoeken het in eigen streek, ga hen vergezellen.
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

ik zie ook af van deze tt het is een uur rijden voor mij en met zo'n unaniem commentaar ga ik mij hier in de omgeving wel amuseren met de mtb, jammer want de regio heeft nochtans heel veel te bieden.
phane
Mountainbiker

Post by phane »

Geef niet snel kritiek, maar hier was inderdaad wel een en ander op aan te merken. Heb de grote toer gereden. had iets meer dan 80 km (stukje misreden). Alles is eigenlijk al gezegd : (heel) veel asfalt, slechts twee bevoorradingen op de grote toer (nog nooit meegemaakt op mtb-tocht dat er tussen twee bevoorradingen maar liefst 35 km moet gefietst worden), slechte bepijling. Dankzij de lus rond de Catsberg was het geen volledige tegenvaller.

Ik kan enkel veronderstellen dat ze in laatste instantie onverwacht hun parkoers hebben moeten wijzigen.

Ik heb hier nochtans al betere tochten gereden. Hopelijk volgend jaar beter.

(Gemiddelde van 25,9 wat heel veel over het parkoers zegt).
gedewe
Mountainbiker

Post by gedewe »

na cimes de waimes zou ik nr dikkebus gaan voor beetje bij te trainen , maar dit was geen mountainbike waardig . Ik heb wel de 57 km gereden ,die er 60 waren . Er zaten ook verschillende gevaarlijke verkeersdrukke wegen tss en dat stoort mij vooral het meest . Bevoorradingen waren Ok en gelukkig veel zon .
Smirnoff103
Mountainbiker

Post by Smirnoff103 »

Hmm bedankt voor de reviews mannen, ik ging die morgen doen maar wordt de TT van in Ath dan maar :wink:
Post Reply