Trainen met conditie 0

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

rustig aan met dat eten.
Vraag maar eens rond aan iedereen wat ze de zondagmorgen eten vooraleer ze 50 km gaan fietsen (en ik spreek niet van een tourtocht waar overal bevoorradingen zijn)
Een potje chocopops en een koffie...

Vergeet die rollen en ga buiten fietsen, weer of geen weer, tis maar zo dat je het zal volhouden. En die frigo leegplunderen...das karakter hé :wink:
Geen karakter om de frigo dicht te laten is ook geen karakter om te fietsen.....en dan blijft de conditie op 0

Fietsen, fietsen en fietsen, tis maar zo dat je beter zal worden.
Eens je 4 uur aan een stuk kan fietsen, dan mag je eens beginnen spreken over eten en drinken.
Stel je maar eens de vraag over de vele leffe's die gedronken worden...Voor de suiker zogezegd... #-o
Veloman
Mountainbiker

Post by Veloman »

Ja die leffe's zijn goed voor de buikspieren zeker lol.
Wat doe ik dan bij zo een te kort aan suikergevoel, das geen plezierke zenne. Ge functioneerd dan gewoon nimeer begot. Is da normaal int begin of moet ik da negeren of wa dan ook?
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Een beetje voor de training en een beetje erna... 2 stuutjes voor en 2 stuutjes erna en onderweg om t uur ne granny'ke ofzoiet.
Veloman
Mountainbiker

Post by Veloman »

Wooooooooot 4 bokes, da eet ik op heel den dag! Alle en nog nen appel en appelsien ofzo. exclusief avondeten natuurlijk.
cyclebot
Mountainbiker

Post by cyclebot »

en dan vind je het raar dat je plots een hongerklop krijgt?
Veloman
Mountainbiker

Post by Veloman »

Geen idee, ik verdeel mijn boterhammen over den dag zo en een liter of 2 water en 2 stukken fruit. Best nog iets eten voor de rit dus #-o . Ok weeral iets geleerd. Ik ben niet vet geworden van veel te eten zenne maar van gene poot te verzetten.
cyclebot
Mountainbiker

Post by cyclebot »

wat eet je dan allemaal als avondmaal?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Eigenlijk is het belangrijk dat ge ne keer of 5 à 6 per dag eet in kleinere hoeveelheden.
Dan denkt uw lichaam dat het voeding genoeg binnen krijgt en gaat ge sowieso al meer verbranden.
Hetzelfde met veel water drinken. Uw lichaam denkt dan genoeg binnen te krijgen en zo gaat ge vanzelf minder vocht vasthouden.

Dat uurtje op de rollen moet ge normaal gezien makkelijk kunnen zonder eten hoor. Van dat uurtje gaat ge normaal gezien echt gene hongerklop krijgen. Drinken daarentegen heb ik altijd in overvloed bij.
Veloman
Mountainbiker

Post by Veloman »

Een paar aardappelen meestal een stukske vlees en groenten.
Of spaghetti 1 a 2 keer in de week. Rijst ben ik ni zo voor.
En vlees hangt ervanaf he: is ne kipfilet of is een worst of een kotelet of een biefstukske. that's it.
cyclebot
Mountainbiker

Post by cyclebot »

dus 5 keer patatten en 2 keer spaghetti?
Post Reply