Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Uiteraard kan je de dag zelf inschrijven.blomsky wrote:Is dit mogelijk? Inschrijven de dag zelf?Roeki wrote:Ik ga voor daginschrijving, alleen als het weer mij aanstaat!
Nog nooit gereden deze. Hoe zit het met de hoogtemeters? Te vergelijken met Ardennes Trophy?
Maar begin eerst al eens met deze site uit te pluizen : http://www.rdhf.be/nl/
Last edited by lowie on Sun 19 Jun 2011 12:26, edited 1 time in total.
- Foxy
- Mountainbiker
Ik heb ze ook gecontacteerd op deze manier. Eventjes afwachten, die mensen zullen het wel druk hebben met organiseren.tarzan2 wrote:Iowie, ik ben ingeschreven en heb al betaal maar kan owv ziekte niet deelnemen. Is het mogelijk om mijn inschrijvingsgeld te recupereren of verkoop ik mijn ticket beter?
Ik heb de oganisatie midden vorige week al gecontacteerd via het contactformulier maar tot op heden geen antwoord.
Met geldige reden is het mogelijk je inschrijvingsgeld te recupereren, dus hoop ik ook dat die mensen zich aan hun woord houden.
hoogtemeters, jablomsky wrote:Is dit mogelijk? Inschrijven de dag zelf?Roeki wrote:Ik ga voor daginschrijving, alleen als het weer mij aanstaat!
Nog nooit gereden deze. Hoe zit het met de hoogtemeters? Te vergelijken met Ardennes Trophy?
parcours: neen, niet te vergelijken...hier ga je echt kapot: veel technischer, langer en dan het zware stuk op de venen zelf, met wat modder (en die zal er zeker zijn) een aanslag op de kuiten.
ik kom misschien ook, afhankelijk van het weer...
maar hij is wel fantastisch mooi
Last edited by Willy D on Sun 19 Jun 2011 16:27, edited 1 time in total.