Za 14/05/2011 Hertsberge / Oostkamp :: Bulscamp VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ik was deze morgen van plan om op't gemak en alleen hertsberghe te rijden, maar éénmaal ingeschreven kwam ik toch enkele collega's tegen. Samen de tocht afgelegd aan een redelijk mooi tempo. Het parcours was tov de vorige keren dat ik hier zomers gereden heb , een stuk aangenamer om te rijden, Technisch was er niets te beleven, maar we moesten toch nu en dan eens aan ons stuur draaien . Verrassing was de aanwezigheid van enkele stroken langs het water in Beernem. Kortom 't was plezant
Last edited by cowboy peter on Sat 14 May 2011 23:18, edited 2 times in total.
Om 8u deze morgen gestart samen met Fujilady, Turfke, follow en gregory. We hebben ons goed geamuseerd op deze toffe tt, met veel bos en redelijk wat off-road. gelukkig was de voorspelde regen niet van de partij wat het dan weer prettiger maakt, de eerst 60km vlogen voorbij zodat we op het einde van de 60km nog besloten om samen nog eens voor de 30km te gaan, met uitzondering van Follow die deze middag met zijn petekind nog de 30km ging doen, Op 5km van het einde heeft Follow een val gemaakt, hopelijk met niet al te veel schade voor hem. Na 95km allemaal moe maar voldaan toegekomen.
- alexbiker
- Mountainbiker
Het parcours was tov de vorige keren dat ik hier zomers gereden heb , een stuk aangenamer om te rijden, Technisch was er niets te beleven, maar we moesten toch nu en dan eens aan ons stuur draaien . Verrassing was de aanwezigheid van enkele stroken langs het water in Beernem[/quote]
Niks aan toe te voegen
Niks aan toe te voegen
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Gisterenavond zeer laat nog beslist deze te rijden en er geen spijt van gehad.
Na inschrijven nog ne goeiendag gezegd aan enkele grysperre's om dan , mede door ligging van het parcours , overal goed tempo kunnen houden en dus in gestrekte draf naar de meet te rijden om bij aankomst een voldoening gevend 61Km en 26.1AVG af te lezen
Na inschrijven nog ne goeiendag gezegd aan enkele grysperre's om dan , mede door ligging van het parcours , overal goed tempo kunnen houden en dus in gestrekte draf naar de meet te rijden om bij aankomst een voldoening gevend 61Km en 26.1AVG af te lezen
-
modderfretter
- Mountainbiker
Post by modderfretter »
Zeer mooie tocht en veel bos en offroad, snelle rit met nogal dikwijls tegenwind
. Bevoorrading was ook ok met alles erop en eraan. Wil ook nog de eerlijke vinder van mijn Garmin bedanken voor zijn eerlijkheid en hopelijk kom ik hem nog eens tegen en kunnen we er samen nog ene (of twee of ...) drinken, nogmaals dank ook aan de "uitpijler" die met mij nog heeft helpen zoeken.
Bijna 650 deelnemers hebben we vandaag mogen verwelkomen op onzen tt. Dank voor de positieve reacties, we doen er altijd alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken en blijkbaar zijn we daar weer in geslaagd....
Morgen staan we opnieuw tot jullie beschikking vanaf 7.30uur tot 9.30uur.
Geen nood, den drank is ook opnieuw aangevuld en 't was nodig....
See you all...
Superfan
Morgen staan we opnieuw tot jullie beschikking vanaf 7.30uur tot 9.30uur.
Geen nood, den drank is ook opnieuw aangevuld en 't was nodig....
See you all...
Superfan