Zo 01/05/2011 Ieper :: Fronttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pjer
Mountainbiker

Re: startplaats

Post by pjer »

Runner5 wrote:Ik zie dat er gestart wordt bij de Ieperse vesten maar waar dan precies?
Aan de sporthal en het zwembad van Ieper? grtz
Klikt bovenaan deze blz eens op "kalender detail" en ge zult zien...
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

jeet, zoals den dekker al zei: wij komen af met the keybones! tot morgen en hopelijk wind in t gat :roll:
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Parcours is aangepast, je gaat geen rommel zien tijdens de eerste km van de toer.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Terug uit Ieper. Vertrokken voor de 60 en had 65 op teller bij aankomst.
Mooie tocht doorheen de streek van heuvelland met de klimmen van scherpenberg en rode berg en later op parcours nog enkele stevige en pittige klimmetjes. Na de 85 km van gisteren te Wortegem voelden de beentjes nogal zwaar en vermoeid aan, dus moest er op een rustig tempo gereden worden. De wind stond zoals verwacht........ meestal in het nadeel :evil: :evil: :evil: en het werd tijd dat de 2° bevoorrading er aankwam!! Op deze controle een kennis van jaaaaaaaaren terug tegengekomen en samen de tocht richting ieper verdergezet, en het was een welgekomen verademing dat ik niet alleen verder moest want de benen werden zwaarder en zwaarder. Niettemin zééééér moe maar voldaan aangekomen bij Garage Volvo en genoten van de dag van het feest van de ARBEID!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

De eer van de forumbikers hoog gehouden. Heel hoog zelfs.
In de hoop om samen met filiep 72 te kunnen rijden ook vertrokken voor de 60 km.
Schoon tochtje en aangekomen met 66 km. :oops: misreden.
Last edited by pjer on Sun 01 May 2011 19:05, edited 1 time in total.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

deze morgen samen met Turfke en nieuwkomer Davy vertokken voor een schoon tochtje. Prachtige toer , fenominale panorama's, leuke beklimmingen en dito afdalingen , goed weer, fijn gezzelschap,... wat moet een mens nog meer hebben. Aan de spltsing 77-94km was Willem toch serieus aan het twijfelen wat hij zou doen maar koos dan toch na enige aarzeling voor de full mode. David die nu en dan eens een spurtje berop trok en liet zien dat hij goed op weg was besloot toch om de kortere afstand te doen. Niet onverstandig want hij is nog in volle opbouw en 77 km in deze streek is ook niet minnetjes.Ook iemand gezien de de 77 al lopende deed . hij staat ook op de fotokes. Vanaf nu was het tegen de wind opboxen. Dat bagten de kuppe een trekgat is dat weten we nu ook. Spijtig dat de kemmel er niet inzat als uitsmijter alhoewel mijn copin daar tevreden mee was :cry: .
Op het einde nog wat verkeerd gereden en zo kwamen we op 96km met een AVS van 22.1 Goe gereden copin Dan terug naar huis met de fiets en nu was het wind op kop .
In totaal 138km op de tellers en heel content.
Proficiat mannen =D> =D> =D> Een klein minpuntje , hier en daar mocht er nog een pijltje bij . Maar voor de rest =D> =D> =D> =D>
mtb team de grysperre
ps de fotokes staan op
http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

hier ook een leuke voormiddag beleefd samen met de kleine, die naar het einde toe steeds sneller begon te rijden :lol:

de technische stukjes naast dikkebus vijver vond ie ook heel plezant, voor mijzelf was het wel eventjes opletten dat ik aan de vijver links moest afslaan ipv naar rechts voor de grotere afstanden maar dat moeten we er nu eenmaal bijnemen .

over de meet gerold met 30,9km waarna de kleine nog de allerlaatste braadworst heeft kunnen opeten en mij natspuiten aan de bikewash #-o

gasten tot de volgende kids-tocht :lol:
Jere BE
Mountainbiker
Location: Trek Superfly 2013 29er / Stumpjumper Comp 2013 29er

Post by Jere BE »

Voor de 1ste maal 94km gereden (ik rij nog geen jaar), het was een training voor de 130km vd regio-toer in juni... Een superrit, prachtig weer, mooi klimmen, mooie padjes.
Veel parking en een goede organisatie vd frontbikers.
En zoals wel vermeld op de laatste km waren er mss wel wat pijlen tekort bij die oversteek maar we hebben het tocg gewaagd om door te rijden en met alle geluk dat we juist waren :-)
Vlgd jaar komen we verzekers terug en hopelijk zit de kemmelberg er dan in, hangt natuurlijk af v de rally

Bedankt voor deze superdag
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

pjer wrote:De eer van de forumbikers hoog gehouden. Heel hoog zelfs.
In de hoop om samen met filiep 72 te kunnen rijden ook vertrokken voor de 60 km.
Schoon tochtje en aangekomen met 66 km. :oops: misreden.

Verdorie Pjer. Ik heb hier een kans gemist #-o .
Den barbeque van de volleybal is 'ietsje' te lang uitgelopen. We kregen het vlees niet zochte :^o .
Binnen 14 dagen herkansing want volgende zondag mag ik niet buiten :wink:
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

Dik in orde. De pijltjes begonnen heel goed, maar op het laatste durfde wel eens eentje te weinig hangen. Er stond zelfs 1 in de verkeerde richting waardoor we wat misreden hebben.
Enfin, toch mezelf overtroffen. 65km met een AVS van 23... nie slecht van mezelf.
tot volgend jaar!
Oh ja: misschien eens iets van een +/- 45km er proberen in te stoppen voor andere mensen, nu was de keuze tussen 34 en 60 nogal ver uit elkaar...

Grtz
Keystof
Post Reply