Vanuit Oost-Vlaanderen kan je kiezen voor Antwerpen, richting Mechelen E19 en vervolgens richting Haacht of Bonheiden, Tremelo en Betekom of via Brussel, Leuven en dan E314 tot Aarschot ( snelste oplossing denk ik)bmx-er wrote:Vanuit Oost Vlaanderen kan je nu met de wegwerken beter over Antwerpen of Brussel rijden om in Aarschot te geraken?
Zo 24/04/2011 Aarschot :: Zomertoertocht Goorbikers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Hans wynants
- Mountainbiker
Aarschot is een streek die voor MTB'ers veel te bieden heeft. De heuvels zijn niet te hoog maar wel stijl en heftig. Verder wisselen snelle stroken zich af met technische stukken. Ondergrond is mix van (door de droogte ) harde ondergrond en zanderige bosgrond in Langdorp. Verder vind je er een paradijs aan singletracks. Veel bikeplezier.wal wrote:. Ik weet dat Aarschot niet in de Ardennen licht maar verder is de streek mij onbekend, dus wat voor rit mag ik verwachten? Vooral veldwegen of een mix met bos? Snelle rit of toch iets technischer?
- Dickie
- Mountainbiker
Ik reed altijd via Boudewijnsnelweg afrit Olen, en zo via Herselt naar Aarschot.goorbiker wrote:Vanuit Oost-Vlaanderen kan je kiezen voor Antwerpen, richting Mechelen E19 en vervolgens richting Haacht of Bonheiden, Tremelo en Betekom of via Brussel, Leuven en dan E314 tot Aarschot ( snelste oplossing denk ik)bmx-er wrote:Vanuit Oost Vlaanderen kan je nu met de wegwerken beter over Antwerpen of Brussel rijden om in Aarschot te geraken?
Zat eind 70'ies op internaat in het DIA.
-
Calleke
- Mountainbiker
Het derde deel van de Gorilha-challenge kom ik ook rijden, ik heb echter ook nog familiale 'paas'-verplichtingen en zou dus vroeg terug moeten zijn. Daarom drie vraagjes:
In de openingspost van deze topic staat inschrijven vanaf 7u30, op de site van de club staat vanaf 8u00. Wat is het effectieve startuur?
Ik meen begrepen te hebben dat je bij de prijsuitrijking om 12u00 niet aanwezig moet zijn, zolang dat het stempelkaartje duidelijk is ingevuld? Klopt dit? Hoe worden de winnaars op de hoogte gebracht?
Zijn de aangegeven afstanden correct of moeten we enkele kilometers minder of meer tellen?
Bedankt,
Phil
In de openingspost van deze topic staat inschrijven vanaf 7u30, op de site van de club staat vanaf 8u00. Wat is het effectieve startuur?
Ik meen begrepen te hebben dat je bij de prijsuitrijking om 12u00 niet aanwezig moet zijn, zolang dat het stempelkaartje duidelijk is ingevuld? Klopt dit? Hoe worden de winnaars op de hoogte gebracht?
Zijn de aangegeven afstanden correct of moeten we enkele kilometers minder of meer tellen?
Bedankt,
Phil
Last edited by Calleke on Fri 22 Apr 2011 14:09, edited 1 time in total.
07.30u is wel het vroegste startuur waarop we iedereen veilig kunnen laten vertrekken ( controle parcours en bevoorradingen). Indien uw stempelkaart duidelijk is ingevuld kunnen we later bereiken via e-mail ( of de gewone post). De afstanden zijn een klein beetje onderschat denk ik, tel best enkele km meer.Calleke wrote:Het derde deel van de Gorilha-challenge kom ik ook rijden, ik heb echter ook nog familiale 'paas'-verplichtingen en zou dus vroeg terug moeten zijn. Daarom twee vraagjes:
Bedankt,
Phil
Veel plezier
Kan je ook doen, wel opletten om aan de werken in Ourodenberg de wegwijzres van MTB Goorbikers te volgen.Dickie wrote:Ik reed altijd via Boudewijnsnelweg afrit Olen, en zo via Herselt naar Aarschot.goorbiker wrote:Vanuit Oost-Vlaanderen kan je kiezen voor Antwerpen, richting Mechelen E19 en vervolgens richting Haacht of Bonheiden, Tremelo en Betekom of via Brussel, Leuven en dan E314 tot Aarschot ( snelste oplossing denk ik)bmx-er wrote:Vanuit Oost Vlaanderen kan je nu met de wegwerken beter over Antwerpen of Brussel rijden om in Aarschot te geraken?
Zat eind 70'ies op internaat in het DIA.