Zo 17/04/2011 Snellegem :: Bosrally

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fabio porco
Mountainbiker

Post by fabio porco »

Broer & ikzelf ook aanwezig morgen voor de 50km.
Helemaal vanuit limburg's Stad Genk !
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Deze kan ik niet laten schieten!
Tussen 8 en 8u30 aan de start afhankelijk van hoe vlot ik uit mijn bed geraak.
Alleen aan de start maar wie weet kan ik onderweg terug aanpikken bij Alexbiker zoals vorige week in Gits. Een goeid locomotief is steeds welkom :-D
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

tram4 wrote:
Turfke wrote:
den wakkere bakker gits wrote: ola ene met snode plannen. de boel in fritten rijden ja.
Zorg Willem voe de Mayo??? :lol:
Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.
Zal dus maar om +/- 8u30 starten, anders moet ge niet speciaal op mij wachten. Frieten zonder mayo moet ook wel eens kunnen :wink:
deze grysperre zal hier ook starten,maar tzal ook maar tegen 8.45h zijn. Ik wil de achterstand in km door onze toertocht van vorige week wat inhalen en kom met de fiets van Roeselare. Zopas vernomen dat Jurgen zijn startuur ook zou uitstellen. er zullen hier wel een 7tal grysperres aanzetten, op verschillende uren weliswaar. :bounce: :bounce: :bounce:
rijden we samen naar daar Eric vertrekken hier om ong 8u
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Morgen tegen 8u00 vertrekkensklaar aan de inschrijving!!
Deze morgen vertrokken te Lichtervelde en na 4 km einde TT!!!!!
Body naar de kl......., dus vlug naar huis om te herstellen en morgen terug het bos in!!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Zal morgen afkomen, vertrek vanuit Oostende met de fiets om 8u.

Sya
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Vertrek morgen om 07.00 uur uit Wenduine voor de 51 km. Dan zullen er 's middags 105 bij op de teller staan. Het belooft een mooie zondag voormiddag te worden. :bounce: :bounce: :bounce:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

den wakkere bakker gits wrote:
tram4 wrote:
Turfke wrote: Blackie & Bakkerken: 8u zal iets te vroeg zijn. Een paar gebuurs van mij zouden ook meerijden en die vertrekken pas van 08u van thuis met de vélo.
Zal dus maar om +/- 8u30 starten, anders moet ge niet speciaal op mij wachten. Frieten zonder mayo moet ook wel eens kunnen :wink:
deze grysperre zal hier ook starten,maar tzal ook maar tegen 8.45h zijn. Ik wil de achterstand in km door onze toertocht van vorige week wat inhalen en kom met de fiets van Roeselare. Zopas vernomen dat Jurgen zijn startuur ook zou uitstellen. er zullen hier wel een 7tal grysperres aanzetten, op verschillende uren weliswaar. :bounce: :bounce: :bounce:
rijden we samen naar daar Eric vertrekken hier om ong 8u
ok
Fusion
Mountainbiker

Post by Fusion »

51km gereden, hele mooie rit.
Over het algemeen een goeie bewegwijzering alleen een beetje onduidelijk op bepaalde stukken.
Een dikke proficiat aan de organisatie voor deze prachtige tocht. =D>

76km op de teller deze ochtend, mooie start van de dag!
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Fusion wrote:51km gereden, hele mooie rit.
Over het algemeen een goeie bewegwijzering alleen een beetje onduidelijk op bepaalde stukken.
Een dikke proficiat aan de organisatie voor deze prachtige tocht. =D>

76km op de teller deze ochtend, mooie start van de dag!
Idd, paar keer een pijltje niet of te laat gezien #-o
Voor de rest geen opmerkingen...was heel goed georganiseerd...Veel tracks in de bossen (degene die dat uitgestippeld heeft, chapeau =D> ), 2 bevoorradingen, wat een luxe is op 51km :wink: ...en dan nog super weer.

Had met heen en terug rijden vanaf m'n huis 73km op de teller, ging vree vlot op de baan en de fireroads (Conti's Twister Supersonic voelen zich op zo'n ondergrond enorm in hun sas), ma in de bossen en mul zand was het veel minder :oops: (was m'n eerste TT dit jaar)...nu toch wa meer offroad rijden en m'n banden wa minder oppompen :wink:
henkbulls
Mountainbiker

Post by henkbulls »

Prachtige tocht met een lekker weertje.

Bepijling 8/10 soms iets onduidelijk.
Bevoorrading 10/10 een rijkelijk buffet.
Tocht 9/10.

1 minpuntje achter containerpark was het beter geweest dat de BLOSO-route werd gevolgd. Het was een gevaarlijke situatie wanneer er mensen de BLOSO-route volgden en gekruist werden door toerrijders.

Anders op naar de volgende.
Post Reply