We hebben onze nieuw outfit deze week ontvangen en die kunnen we nu eens showen. Opvallen doet het wel, dat staat nu al vast.
Zo 17/04/2011 Waasmunster :: Vierschaarfeesten
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kezzemil
- Mountainbiker
wat is toch altijd dat gezwets over die hoogtemetersJochem1 wrote:Iemand idee over het aantal hoogtemers?
'k heb dat nog nooit zo goed begrepen
klopt het dat, als ik 1m klim, 2m afdaal en vervolgens 3 m klim, ik 4 hoogtemeters heb ?
en heb ik als ik aan 1 stuk 4 meter klim, ook maar 4 hoogtemeters ?
Nochthans lijkt het laatste mij iets moeilijker dan het eerste, wat is dan eigenlijk de relevantie ervan
- poeckieklaas
- Mountainbiker
Post by poeckieklaas »
voila, splitsingen geplaatst, gekalkt, lint gespannen en nog extra pijltjes gezet op betwistbare stukken.
De vandalen zijn ook al goed aan het werk geweest, zo is het Eeckhoekbos volledig ontpijld
, was te denken. Dus dat wordt een korte nacht om jullie morgenochtend toch feilloos door dat bos te loodsen.
En sebiet zetten we den après klaar.
De vandalen zijn ook al goed aan het werk geweest, zo is het Eeckhoekbos volledig ontpijld
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Veel succes mannenpoeckieklaas wrote:voila, splitsingen geplaatst, gekalkt, lint gespannen en nog extra pijltjes gezet op betwistbare stukken.
De vandalen zijn ook al goed aan het werk geweest, zo is het Eeckhoekbos volledig ontpijld![]()
![]()
, was te denken. Dus dat wordt een korte nacht om jullie morgenochtend toch feilloos door dat bos te loodsen.
heb donderdag nog daar trainingsritje gedaan, veel mannen gezien in het ene stuk bos, wandelaars vermoed ik. heb me maar uit de voeten gemaaktpoeckieklaas wrote:voila, splitsingen geplaatst, gekalkt, lint gespannen en nog extra pijltjes gezet op betwistbare stukken.
De vandalen zijn ook al goed aan het werk geweest, zo is het Eeckhoekbos volledig ontpijld![]()
![]()
ben er morgen zeker bij