Zo 3/04/2011 Olne-Spa-Olne
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Net doorgelezen, brrr, niet echt veel positieve commentaar precies
Sommigen hadden vorig jaar 82 km en meer dan 2000hms, indrukwekkend, zeker als er 70km wordt aangegeven. Anderen stonden net na de start al 20min te koekeloeren in een file...
Ik begin te twijfelen, wie helpt mij? De streek is alvast wel prachtig....
Niet twijfelen en gaan, is een mooie rit.Vissie2 wrote:Net doorgelezen, brrr, niet echt veel positieve commentaar precies![]()
Sommigen hadden vorig jaar 82 km en meer dan 2000hms, indrukwekkend, zeker als er 70km wordt aangegeven. Anderen stonden net na de start al 20min te koekeloeren in een file...
Ik begin te twijfelen, wie helpt mij? De streek is alvast wel prachtig....
Weet iemand het adres van de start? Staat precies nergens op hun site? Of kan je niet missen?
Ktwijfel nog of ik voor de 50 of 70 ga als eerste ardennenmarathon! 70 op een parcours van de herders zou geen probleem zijn maar kweet niet of ik dit hiermee kan vergelijken? Iets meer hoogtemeters denk ik en wss ook wel wat meer modder morgen :)
Alex
Ktwijfel nog of ik voor de 50 of 70 ga als eerste ardennenmarathon! 70 op een parcours van de herders zou geen probleem zijn maar kweet niet of ik dit hiermee kan vergelijken? Iets meer hoogtemeters denk ik en wss ook wel wat meer modder morgen :)
Alex
Vandaag de 50km TT gedaan. Zoals altijd in deze streek heel goed georganiseerd (seingevers, uitgebreide bevoorrading en alles wat erbij hoort), maar het parcours heeft mij een beetje op mijn honger laten zitten. Een paar leuke afdalingen en zware klimmen, maar weinig singletracks en veel/lange asfaltstukken. Had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht.
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Ook vandaag naar hier afgezakt voor de 70 die aangekondigd waren als 74 maar toch maar 68 bleken te zijn. Zoals al gezegd, top organisatie met veel en goeie bevoorradingen. MAAR, het parkoer was veel minder dan vorig jaar. Ik denk dat de files van vorig jaar hebben proberen te vermijden met alle gevolgen van dien. Er was precies ook wel veel minder volk. Had een gemiddelde van +18. Vorig jaar rond de 15km/h. Heb vanaf de voorlaatste bevoorrading ook regen op mijn dak gehad maar ik wist dat het tegen de middag ging regenen. Waar zouden we de foto's kunnen vinden ?