@Offshore;
Rij je de 45 of de 60 km ?
Ik zal er dan speciaal voor u een stukske insteken waar ge naast uwe fiets in de modder moogt lopen. Het wordt dan een speciale aanduiding "NIET VOOR WATJES / Technisch / vettig, met doodskop en al.
U vraagt wij draaien.
Ik rij dit jaar - onder begeleiding - de kidstoer. Er zal te veel wind staan. Ik mag mijn steunwieltjes niet afnemen van de dokter.
Zo 13/03/2011 Wemmel :: VTT Wemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb voor en achter mijnen Geax Saguaro gestoken dus hoop ik dat het niet té veel 'baggeren' wordtBalle wrote:De klassieke geel-zwart.
Denk er aan dat we soms de mogelijkheid geven tussen "KEEP IT SIMPEL" en "TECHNISCH"
Bikers die liever geen risco's nemen kiezen best voor de eerste optie.
Een andere opspitsing is mogelijk "VETTIG" of "PRETTIG". Het is mogelijk dat je deze opsplitsing niet zal tegenkomen. Alles ligt er prettig bij voor het ogenblik.
Man, ik zie uit naar Laarbeekbos
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
We worden toch nogal verwend te WemmelBalle wrote:@Offshore;
Rij je de 45 of de 60 km ?
Ik zal er dan speciaal voor u een stukske insteken waar ge naast uwe fiets in de modder moogt lopen. Het wordt dan een speciale aanduiding "NIET VOOR WATJES / Technisch / vettig, met doodskop en al.
U vraagt wij draaien.
Ik rij dit jaar - onder begeleiding - de kidstoer. Er zal te veel wind staan. Ik mag mijn steunwieltjes niet afnemen van de dokter.
VOOR DIEGENE DIE HET MOEILIJK HEEFT OM TE KIEZEN:
1) Wemmel heeft zijn traditie van meer dan degelijke organisatie en dit al verscheidene jaren en steeds op HETZELFDE weekend .
2) Wemmel ligt mijlenver dichter bij het Pajottenland dan Londerzeel. Hetgeen wil zeggen: mooiere landschappen en natuur, HEUVELACHTIGER parcours, nog lekkerder bieren ( kriek Gerardin ) dan Palm.
3) gratis HOTDOG ( ook al jaren traditie )
4) symphatieke parcoursbouwers die zich aanpassen aan organisaties die in onze ACHTERTUIN komen fietsen
5) steeds zoeken naar nieuwe parcours - uitdagingen om niet te hervallen in traditionele toertochten.
6) een RONDBORSTIGE kantinière ( GERDA )die u steeds met veel liefde uw pintje tapt
Dit is maar een greep uit onze MEERwaarde. Uiteraard blijft het uw keuze .
Gok niet te veel. Kies zekerheid..... WEMMEL.
1) Wemmel heeft zijn traditie van meer dan degelijke organisatie en dit al verscheidene jaren en steeds op HETZELFDE weekend .
2) Wemmel ligt mijlenver dichter bij het Pajottenland dan Londerzeel. Hetgeen wil zeggen: mooiere landschappen en natuur, HEUVELACHTIGER parcours, nog lekkerder bieren ( kriek Gerardin ) dan Palm.
3) gratis HOTDOG ( ook al jaren traditie )
4) symphatieke parcoursbouwers die zich aanpassen aan organisaties die in onze ACHTERTUIN komen fietsen
5) steeds zoeken naar nieuwe parcours - uitdagingen om niet te hervallen in traditionele toertochten.
6) een RONDBORSTIGE kantinière ( GERDA )die u steeds met veel liefde uw pintje tapt
Dit is maar een greep uit onze MEERwaarde. Uiteraard blijft het uw keuze .
Gok niet te veel. Kies zekerheid..... WEMMEL.