Zo 20/02/2011 Schaffen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

remoo wrote:
pollewieter wrote:Heeft er iemand info over de staat van het parcours ? Het kan daar soms behoorlijk vettig zijn .
Er zijn wel wat vettige stukken bij (totaal +/- 3Km)maar toch nog goed te doen, heb vandaag mee afgepijld.
#-o #-o #-o
Hoeveel kilometer heb jij uitgepijld ? 4 ?
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Biestie1 wrote:
remoo wrote:
pollewieter wrote:Heeft er iemand info over de staat van het parcours ? Het kan daar soms behoorlijk vettig zijn .
Er zijn wel wat vettige stukken bij (totaal +/- 3Km)maar toch nog goed te doen, heb vandaag mee afgepijld.
#-o #-o #-o
Hoeveel kilometer heb jij uitgepijld ? 4 ?
Euhm Biestie, het verschil tussen gisteren & vandaag was wel enorm door de regen van de nacht hé #-o .
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

vandaag de 50km gedaan.
Ik vond het parcours best nog wel goed berijdbaar. Ok, met de regen van vannacht lagen enkele stukken er iets vettiger bij, maar ik heb maar 1 of 2 keer even voet aan de grond moeten zetten.

Op de lussen van de 50km, vond ik het eigenlijk zeer rustig. Hoeveel deelnemers waren er in totaal?

De bevoorrading was dik in orde, de afspuitstand had ook voldoende capaciteit. enkel jammer dat de fiets (en auto) terug vuil was door de toegangsweg naar de parking (wei).
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

vandaag komen rijden met kameraden .
vertrokken voor de 25 km . bleken er iets meer dan 28 km te zijn .
was net genoeg voor mij . na maanden niet te kunnen fietsen en de laatst 5 tochtjes met de zoon de kidstoer te doen om terug te starten .
dus was dit als eerste rit toch meer dan voldoende . :oops:
tochtje was vettig maar was toch overal nog redelijk berijdbaar .
paar mooie techniche stukjes met klimmetjes en afdalingen wat door de modder toch wat oppassen was .
bevoorrading was zeer goed . lekkere soep !
mij zien ze de volgende keer zeker trg maar dan voor de grote toer .
Mr.Rookie
Mountainbiker

Post by Mr.Rookie »

Vandaag de 40km gedaan, parkoer ok maar de weergoden hebben er iets speciaal van gemaakt ( alles behalve de zon).
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

veel slijk ... ](*,)
remoo
Mountainbiker

Post by remoo »

Wij danken de deelnemers die toch zeer talrijk opkwamen ondanks het gure weder, alle bemerkingen genoteerd. En inderdaad was het parcours een wereld van verschil met gisteren, zwaarder en vettiger, te wijten aan de regen, heb dit zelf kunnen vaststellen tijdens het wegnemen van de pijlen. Foto's die genomen werden rond de startplaats on line via website:
WWW.Deluchthappers.be
Knurre Sven
Mountainbiker

Post by Knurre Sven »

Dit was echt de moeite, wel lastig in slijk hier in O-Vl kennen we dat ook maar het klimwerk en de mooie technische stukken kimen bij ons wat minder aan bod, een aanrader voor volgend jaar en hopelijk kan ik met meerdere Knurrebikers komen uit het verre Knesselare - Aalter !
funky
Mountainbiker

Post by funky »

vraagske voor de gps rijders: hoeveel hoogtemeters had de 50 km
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

funky wrote:vraagske voor de gps rijders: hoeveel hoogtemeters had de 50 km
Ik had er 460 geloof ik.
Post Reply