Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kawa
Mountainbiker

Re: Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Post by kawa »

Edlisjas wrote:
kawa wrote:Deze tocht heb ik nog al eens gereden, ga dit jaar zeker nog eens komen...

Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he.. :drunk:
Ik heb dit jaar elke week een tt gereden en ik heb nog nergens moeten aanschuiven, altijd om 8.30 uur vertrokken ...
Gaat ge zondag naar deze tocht?
Vertrek dan tegen 8.30u en je zal zien dat je moet aanschuiven om uwe auto te parkeren, om in te schrijven en waarschijnlijk ook nog eens moet aanschuiven tijdens de tocht zelf.

En als ge die gratis frit wil, zal het nog eens aanschuiven worden.

Dit is een heel goede organisatie, en dat trekt een pak volk. :wink:
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Ik heb deze tocht 2 jaar geleden gereden. Een maat van me heeft daar per ongeluk iemand de kanaal ingereden... :wink:

Op deze tocht komt ook 3 x zoveel volk als op een andere tocht... we gaan rond 8 uur starten.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Op de 70 km zal het wel rustiger zijn zeker.
joske uit breda
Mountainbiker

Re: crossen in de wezelse bossen

Post by joske uit breda »

Tim FCB wrote:
Slow Man wrote:Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met de stormen als vorig jaar. Ondanks het helse weer is de tocht toch door gegaan met een goede nood oplossing. Wel een waarschuwing diegene die kikken op hoogte meters die zijn hier minimaal, voor de koerskonijnen de singtracks zijn niet breed en de dennenbomen zijn dan misschien een zacht hout soort maar ze gaan niet om en tragere mtbikers hebben ook betaalt.
Tot zondag voor de zoveelste keer.

Goe gezegd
Helemaal mee eens.!! Met een beetje respect en begrip voor elkaar moet het lukken en wordt het weer een feest hier :P :P :P De rappe mannen willen wel eens vergeten dat de opzet van al deze tochten recreatief is en dat er daardoor allerlei soorten en maten en seksen zich op het parcours bevinden die meer willen dan alleen maar het parcours in een rap tempo af te raffelen :evil: :evil: Tot zondag voor de 60km!! #-o
Bnib
Mountainbiker

Post by Bnib »

MTB Manne Van't Los Zand zullen aanwezig zijn met een delegatie.

Op eigen terrein zijn we altijd paraat!
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Ook de Dabbers komen met een flinke delegatie.
www.dabbers.be
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik ga normaal ook van de partij zijn, wel nog zonder conditie en een kort tochtje, mijn zoontje word gedoopt na de middag en ik moet zien dat ik ni in't slaap val :oops:
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ik kom ook af voor één van de lange afstanden.
Is al jaren een toptocht, zelfs vorig jaar met hun noodscenario door de aangekondigde storm.
Hopelijk met nog wat 'Lieverbergaffers' vanuit Wechel :wink:
De Stadsdichter
Mountainbiker

bena voltallig

Post by De Stadsdichter »

Bnib wrote:MTB Manne Van't Los Zand zullen aanwezig zijn met een delegatie.

Op eigen terrein zijn we altijd paraat!
Jawel Bnib we zulle der zen tis ok een schoon tocht en heel goed georganiseerd.Ik wissel mijne frut tege twee tongelo's :drunk:
hairy biker
Mountainbiker

Post by hairy biker »

zeg filmdabber Rony, deze keer wel op uwe fiets blijven zitten, t staat schoon op uw filmpke ergens rond 2 min 14 =D>
Post Reply