Zo 06/03/2011 Winksele / Herent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Klopt laagvlieger,
Alleen beseffen dat de eerste +/- 6 Km vlak zijn. We wilden een vlakke aanloop omdat vorig jaar door de drukte alles meteen vast zat aan de eerste helling.
Ook weten dat sommige hellingen alleen in de 60(56) toer zitten. We werken namelijk met lussen. Je kan dus combineren naar hartelust.
Bvb eerst de 45 Km doen, dan een klein stukje van de 15( die komen sneller terug aan de hellingen) en vanaf de hellingen terug overgaan naar de 45, en vanaf het moment dat je het beu ben( bvb terug aan de bevoorrading ) overgaan naar de 15 of 25.
er zal een kaart hangen in de sporthal daar kan je het is bekijken, moest het niet duidelijk zijn vraag het dan aan mij, ik loop daar ergens rond. Herkenningspunt : ben roodharig en van Velosport :-) :P :P Wel niet te laat komen vragen want ik doe ook de pechdienst.
Voila hoop dat het een beetje duidelijk is nu.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

@redben:
We zijn van kortenberg met een paar man.
Jullie passeren waarschijnlijk hier in het bos zoals vorig jaar?
Of is de rijrichting andersom?

Kwestie van misschien hier inpikken en als je "passeert aan de start moet je betalen" :wink:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

@Dodge,

Klopt we passeren echter niet meer in Kortenberg zelf. Indien ik het mij nog goed herinner van vorig jaar zijn jullie ingepikt aan de jeugdgevangenis in Everberg? Klopt dit? Daar passeren we nu nog steeds. Wel goed kijken want daar is een splitsing 45/56 Km. Een andere plaats waar je kan inpikken, en is msch dichter bij Kortenberg is in de Dorpstraat van Meerbeek( cafe t'wilgenhof). de rijrichting is hetzelfde als vorig jaar maar de toer is wat aangepast. Moest dit niet duidelijk zijn vraag het gerust he.

Groetjes en tot zondag.
looike
Mountainbiker

Post by looike »

wij zijn present op deze tocht tot zondag :lol: :lol: :lol:

www.bikefunteam.be
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vorig jaar smaakt nog steeds naar meer, we'll be there.

Mojo
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Payback time !!!

Heb hier vorig jaar ne serieuzen hamer (en dus ook mezelf) tegengekomen, op één van de laatste hellingen in een open wei, met de volledig gesmolten platgereden slijk en een fikse wind tegen #-o .
redben
Mountainbiker

Post by redben »

@Ikke met de fiets
Ge gaat geluk hebben, dit jaar zit de wind mee :-D :-D :-D
Tot zondag en weet me maar te zeggen of het meeviel.
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Mededeling.

In het kader van de sponsoring van de Duchenne Heroes , verkopen we nu zondag lotjes (1euro)met prijzen gesponsord door Lachouffe.
De volledige opbrengst hier gaat naar de ziekte van Duchenne, moest je in een gulle bui zijn strijk dan is over je hart en tegelijk portefeuille =D> =D> =D> .
Denk eraan wij als club doen dit niet om opbrengst te hebben maar om deze mensen onder het peterschap van Filip Meirhaege te steunen.
ter gelegenheid hiervan hebben we ook enkele bakken Lachouffe ingedaan om te verkopen.

Dus de aftertoer niet alleen Blonde en Bruine leffe maar ook donkere en blonde Lachouffe =D> =D> :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: #-o
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

:drunk: :drunk: :drunk: ik peins dat ik met de fiets terug naar huis ga
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

ook donkere en blonde Lachouffe =D> =D> :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: #-o
=D> =D> =D> =D>

@ ikke met de fiets: rij je mee met de fiets tot ginder?
Post Reply