Zo 13/02/2011 Bergen-Op-Zoom (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Topic van deze toer op het Nederlandse forum: klik hier!

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Vertrokken voor de 90km maar na 25km wist ik al dat het dat nie ging worden

Uiteindelijk de 52km gedaan en collega alléén de 90km verder gedaan ,benen waren niets al 2weken eigenlijk :roll:

Leuk tochtje met toch wat vettige stroken int begin

Tevreden naar huis ondanks ik liever de 90 gedaan had
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

imre wrote:deze morgen de 90km gereden, klopt het dat het maar een kleine 85 km
Een zeer mooi tocht, die goed uitgepijld dat was super, =D> bevoorading was ook oké =D> en waar nodig verkeers regelaars. =D> En als kers op de taart van de organisatie een lekkere douche :-D :-D
Zal kloppen ja ik had er iets meer dan 88 maar stukje misreden, aan de laatste splitsing rechtdoor gereden en dan daar a/d seingevers gevraagd welke afstand ik zat > op de 60 dus. Dan maar teruggereden (zal een 3-4 km geweest zijn heen en terug)

Was een leuke tocht en ondanks de weinige hoogtemeters waren de beentjes toch leeg op het einde, denk dat het komt door de vele korte/steile hellingen. Omdat ze zo kort zijn vind je het niet de moeite om klein te schakelen en rij je overal op kracht boven, maar na 20keer begint dat toch door te wegen :lol:
Op de laatste helling een mooie kramp in m'n bovenbeen en bij het afstappen nog eentje in de kuit ook, 'k stond daar mooi geparkeerd :lol:

Organisatie was voor mij heel goed, seingevers e.d.
Genoeg eten en drinken (die kippesoep was ff schrikken, dacht dat ik een energiedrankje aan het binnenkippen was #-o )
Laatste bevoorrading mocht wat mij betreft een paar km's eerder.

bij leven en welzijn tot volgend jaar!
josk
Mountainbiker

Post by josk »

Gisteren ook vertrokken voor de toer van 63 Km maar uiteindelijk toch maar 52 km gedaan, ik ben al verschillende dagen grieperig, direct bij elke bult nog een hogere hartslag gelijk normaal, kreeg er nog rugpijn bij ook dus de laatste lussen van 63 maar overgeslagen.Het was een mooie toer, misschien een beetje zwaarder en vettiger maar daar kan de organisatie zeker niet aan doen dat het nog vrij veel geregend heeft de laatste dagen. Voor de rest 10/10 voor de organisatie, goed uitgepijld,bewaakte oversteekplaatsen, goede bevoorrading. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Na wat omzwervingen door en langs BoZ, mijn GPS werkt met een niet-meer zo-up-to-date cd'ke, de auto kwijtgeraakt op de ruime parkeerplaats.
Leuke start langs het strandje, maar dan volgde een zompig weidespoor.
De klodden plakten direct aan de banden en in de aandrijving.
Ik had geen zin in nog meer van hetzelfde en de Molenplaat dan maar laten passeren.
Wel erg druk in het begin met filerijden.
Na de splitsing waar enkel de 90km stond op aangeduid werd het plots veel rustiger.
Top-organisatie met 3 voederplaatsen en overal seingevers.
Kwam uiteindelijk op 80km uit.
Nog een lekkere warme douche.
't Was weer een leuke voormidddag.
Post Reply