Za 12/02/2011 Kleine-Brogel / Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

De Wringers zullen ook aanwezig zijn.
D_Jakke
Mountainbiker

Post by D_Jakke »

heeft er iemand de gps coordinaten voor de inschrijvingsplaats?
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

D_Jakke wrote:heeft er iemand de gps coordinaten voor de inschrijvingsplaats?
Gewoon naar Peer rijden, tot aan het rond punt met de straaljager en daar de witte borden met zwart letters en vliegtuigje volgen. Dan kom je er vanzelf.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vandaag dus lekker gaan vlammen in de Limburgse bossen. Parcours begint met een stuk in de kazerne. Knappe singles hier en daar maar er werd precies niet veel op gereden want ze lagen redelijk hobbelig. Ze zijn dus niet echt in een "flow" te nemen.

Dan gaat het naar "buiten" om langs lange veldbanen af en toe een bos binnen te knallen op alweer knappe singles en jawel, deze keer met flow. De laatste 10 kilometers gaan dan weer meer over veldbaan en asfalt, knallen mag dus zeker van in het begin. Ik had 21km/u gemiddeld en deed de 40km. Een AANRADER dus!

Mojo
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

helaas, gaat voor mij niet lukken morgen, moet naar crematie. had willen komen maar sommige dingen kun je nou eenmaal niet plannen
TomB
Mountainbiker

Post by TomB »

Mojobiker wrote:Vandaag dus lekker gaan vlammen in de Limburgse bossen. Parcours begint met een stuk in de kazerne. Knappe singles hier en daar maar er werd precies niet veel op gereden want ze lagen redelijk hobbelig. Ze zijn dus niet echt in een "flow" te nemen.

Dan gaat het naar "buiten" om langs lange veldbanen af en toe een bos binnen te knallen op alweer knappe singles en jawel, deze keer met flow. De laatste 10 kilometers gaan dan weer meer over veldbaan en asfalt, knallen mag dus zeker van in het begin. Ik had 21km/u gemiddeld en deed de 40km. Een AANRADER dus!

Mojo
+1 Eerste stuk op de basis was wat technischer, singles lagen er inderdaad nogal hobbelig en modderig bij. Tweede deel wat vlotter. Afpijling niet altijd 100% (aan het crossterein), maar, ondanks de regen, toch zeker de moeite waard om tot Kleine Brogel af te zakken.
hairy biker
Mountainbiker

Post by hairy biker »

de dabbers zijn minstens met drie aanwezig. Zowel van de rappe als van de minder rappe :-D
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

GEEF 8!!!!!!!!!lap weer zat
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

gem 10km/h wrote:Ik was er vorig jaar niet, dus heb ik geen idee wat de "onnozelaars" aan de draad deden. Ik denk dat wikileaks intussen aangetoond heeft dat de "onnozelaars" wel gelijk hadden. Geen redenen meer om er nog naar te zoeken dus.

Ik denk dat de zaak vooral aantoont dat De Crem niet de eerste onnozelaar is op defensie die braafjes luistert naar wat de Amerikanen hem dicteren, maar die in eigen land wel een grote mond opzet over wie waar wat mag.

Daar kan ik niets aan veranderen, dus kom ik zaterdag fijn fietsen, op het militair domein, of buiten het domein: het lijkt er alleszins op dat de organisatie z'n best doet om er een mooie tocht van te maken: meer moet dat niet zijn...
Ze lagen er 22 jaar geleden ook al , en ze zullen er ook nog lang blijven liggen denk ik !!!
CUB3
Mountainbiker

Post by CUB3 »

Fijne tocht, maar toch wel zwaar op sommige stukken door de modder en wind, maar da hoort erbij he :-D
Post Reply