Za 29/01/2011 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Mooie omloop met veel afwisseling, heb echt genoten. Bevoorrading ook prima. 72.4 op de teller.

Proficiat aan de organisatie =D> =D>
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

eerste keer in Lommel voor mij...
zeer mooie tocht :-D prachtige stukken zowel voor als na de bevoorraading die trouwens ook goed was
voor de pijlen was het soms wel even kijken maar toch gene last van gehad en niet verkeerd gereden =D>

wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie :wink: )
beetje later 1 van de mannen van de toer zelf het bord komen weghalen en weg was de verwarring :-D

misschien 1 tip: de inschrijvingstafel wat verder in de kantine zetten, nu trok je de deur open en je liep tegen de rij :-?

al bij al dikke proficiat voor de organisatie =D>
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Vond het ook een super fijne rit. Veel bos, mooie padjes. En harde grond, dus geen modder. Was fijn om nog eens goed kunnen door te rijden :-D
Maar dan waren er een paar die op de moeilijkste plaatsen voorbij kwamen, en u dan nog eens de pas af sneden. :evil: Om vervolgens op hun gemak door te rijden. Hebben zo ene zelfs na een paar km terug ingehaald :-?

Hermans wrote:
wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie :wink: )
Bedankt, was ook 1 van die mannen die aant twijfelen waren :wink:
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Best mooie omloop maar de afpijling kon beter !

Ja kan de omloop bekijken op -> www.gpscyclingtour.be !

:wink:
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Samen met de zoon de 25km gereden.
Hij vond de tocht wel best leuk .
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Prachtige rit !!!!
Bevoorrading top !!!
Afpeiling klote !!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Kom zeker terug, hopend op een betere afpeiling.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

patje !!!! wrote: Bevoorrading =D> =D> =D>
Bevoorrading nergens tegengekomen en ik was niet alleen die ze gemist heeft #-o #-o voor mij geen probleem ik heb altijd wat bij om te snoepen. :bounce: :bounce:
De tocht was op verschillende plaatsen anders dan wat we gewoon zijn in de buurt daar,een pluim aan de organisatie hiervoor. =D> =D> =D>
De weersomstandigheden waren prima alles wat goed berijdbaar,ik heb genoten van de tocht. :wink: :wink:
Op en af van thuis 82km op het tellerke vandaag.
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

Hermans wrote:eerste keer in Lommel voor mij...
zeer mooie tocht :-D prachtige stukken zowel voor als na de bevoorraading die trouwens ook goed was
voor de pijlen was het soms wel even kijken maar toch gene last van gehad en niet verkeerd gereden =D>

beetje later 1 van de mannen van de toer zelf het bord komen weghalen en weg was de verwarring :-D

misschien 1 tip: de inschrijvingstafel wat verder in de kantine zetten, nu trok je de deur open en je liep tegen de rij :-?

al bij al dikke proficiat voor de organisatie =D>
nog vergeten: wat ik wel lachen vond is dat in sommige topics over toertochten er gezaagd wordt dat er 200m asfalt inzit, nu had je dikwijls keuze tussen asfalt of brede zandweg en iedereen reed op den asfalt :-D
josk
Mountainbiker

Post by josk »

Was inderdaad een mooie toer en eens iets anders dan van dat zuigend zand of modder. De bepijling moest men goed in 't oog houden, ook enkele keren getwijfeld en één keer verkeerd net voor de bevoorrading maar gelukkig terug gedraaid en van die dwaze vliegmachines zijn er overal, die mogen niet lang weg blijven van de wederhelft denk ik. Bevoorrading was top en zalig weer om te rijden wat wil men nog meer? Ik denk dat het een succes was met het aantal deelnemers dus de organisatie zal ook content zijn. Ik kom in elk geval volgend jaar terug.
CUB3
Mountainbiker

Post by CUB3 »

Fijne droge tocht, mag ook eens na al die modder tochten.

Groeten,
Post Reply