Proficiat aan de organisatie
Za 29/01/2011 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Stevie_Wie
- Mountainbiker
Post by Stevie_Wie »
Mooie omloop met veel afwisseling, heb echt genoten. Bevoorrading ook prima. 72.4 op de teller.

- Hermans
- Mountainbiker
- Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)
eerste keer in Lommel voor mij...
zeer mooie tocht
prachtige stukken zowel voor als na de bevoorraading die trouwens ook goed was
voor de pijlen was het soms wel even kijken maar toch gene last van gehad en niet verkeerd gereden
wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie
)
beetje later 1 van de mannen van de toer zelf het bord komen weghalen en weg was de verwarring
misschien 1 tip: de inschrijvingstafel wat verder in de kantine zetten, nu trok je de deur open en je liep tegen de rij
al bij al dikke proficiat voor de organisatie
zeer mooie tocht
voor de pijlen was het soms wel even kijken maar toch gene last van gehad en niet verkeerd gereden
wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie
beetje later 1 van de mannen van de toer zelf het bord komen weghalen en weg was de verwarring
misschien 1 tip: de inschrijvingstafel wat verder in de kantine zetten, nu trok je de deur open en je liep tegen de rij
-
rubenv
- Mountainbiker
Vond het ook een super fijne rit. Veel bos, mooie padjes. En harde grond, dus geen modder. Was fijn om nog eens goed kunnen door te rijden
Maar dan waren er een paar die op de moeilijkste plaatsen voorbij kwamen, en u dan nog eens de pas af sneden.
Om vervolgens op hun gemak door te rijden. Hebben zo ene zelfs na een paar km terug ingehaald

Maar dan waren er een paar die op de moeilijkste plaatsen voorbij kwamen, en u dan nog eens de pas af sneden.
Bedankt, was ook 1 van die mannen die aant twijfelen warenHermans wrote:
wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie)
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Best mooie omloop maar de afpijling kon beter !
Ja kan de omloop bekijken op -> www.gpscyclingtour.be !

Ja kan de omloop bekijken op -> www.gpscyclingtour.be !
Bevoorrading nergens tegengekomen en ik was niet alleen die ze gemist heeftpatje !!!! wrote: Bevoorrading![]()
![]()
![]()
De tocht was op verschillende plaatsen anders dan wat we gewoon zijn in de buurt daar,een pluim aan de organisatie hiervoor.
De weersomstandigheden waren prima alles wat goed berijdbaar,ik heb genoten van de tocht.
Op en af van thuis 82km op het tellerke vandaag.
- Hermans
- Mountainbiker
- Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)
nog vergeten: wat ik wel lachen vond is dat in sommige topics over toertochten er gezaagd wordt dat er 200m asfalt inzit, nu had je dikwijls keuze tussen asfalt of brede zandweg en iedereen reed op den asfaltHermans wrote:eerste keer in Lommel voor mij...
zeer mooie tochtprachtige stukken zowel voor als na de bevoorraading die trouwens ook goed was
voor de pijlen was het soms wel even kijken maar toch gene last van gehad en niet verkeerd gereden![]()
wel was er wat verwarring juist over het treinspoor toen de 25 en de 40 km samen kwamen, hier heb ik even stil gestaan door lekke band en heb er toch tegen veel gezegd dat het hier de route samenkwam en dat het gewoon rechtdoor was (wist ik van mannen die hadden gebeld naar de organisatie)
Was inderdaad een mooie toer en eens iets anders dan van dat zuigend zand of modder. De bepijling moest men goed in 't oog houden, ook enkele keren getwijfeld en één keer verkeerd net voor de bevoorrading maar gelukkig terug gedraaid en van die dwaze vliegmachines zijn er overal, die mogen niet lang weg blijven van de wederhelft denk ik. Bevoorrading was top en zalig weer om te rijden wat wil men nog meer? Ik denk dat het een succes was met het aantal deelnemers dus de organisatie zal ook content zijn. Ik kom in elk geval volgend jaar terug.