Zo 30/01/2011 Kiewit / Hasselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Modderduvelke
Mountainbiker

Post by Modderduvelke »

Rugzak teruggevonden :-D
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Modderduvelke wrote:Rugzak teruggevonden :-D
Als er een wasautomaat in zit dan is dat mijne rugzak..
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Fons Moors wrote:
Modderduvelke wrote:Rugzak teruggevonden :-D
Als er een wasautomaat in zit dan is dat mijne rugzak..
Neen Fons... het was de rugzak van onze schatbewaarder... maar hij was zo goed als leeg !
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Hey

Ondertussen terug van Haselt tof toerke al hoe wel dat het na den teut mijne zoon in contact is gekomen met ne boom . Ik vind het erg dat er vele bikers verder reder zonder te blijven staan ? Dit is gewoon zeer erg.

martin b.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

@ martin : Dit is idd heel spijtig, ik hoop dat het niet te erg is met je zoontje.

Over de tocht :
Deze was heel mooi en bepijling was goed
Droog parkoer en droog weer, wat moet je meer hebben.
Ik heb wel geen man met doos gezien aan de start en heb mijn inschrijving dus nog, denk dat er zo nog meer zijn...

Maar ik zou toch ook wel eens een serieuze opmerking willen maken. Niet enkel over jullie tocht, maar over heel veel tochten die ik de laatste tijd gereden heb.
Ik vertrek altijd rond 10h aan de start (ik vind dat een mooi uur), ben geen racekonijn, maar ook gene langzame en ook hier weer was de bevoorrading op buiten wat ijskoud sportdrank en een appelsientje. Nu heb ik al door dat dit een trend aan het worden is en dus neem ik altijd mijn camelbak mee met wat wafelkes ofzo. Maar toch vind ik het niet kunnen. In het begin begreep ik het wel, maar na de zoveelste tocht begint het toch wel op mijn zenuwen te werken. Waaraan ligt het ?
Legt zo'n organisatie te weinig in ? Zijn de vroege vogels dan zo'n vreetvarkens ?? I don't know.
En telkens dezelfde reactie : De tocht was een groter succes dan we verwacht hadden.... Dit begint ook saai te worden.
Als je al jaren een toertocht organiseert moet je toch al wat ervaring hebben. De weerman heeft al van het begin van de week voorspeld dat het droog en mooi weer zou zijn, dan moet je normaal al weten dat de kans dat uw toertocht een groter succes zal zijn dan dat er 30cm sneeuw ligt.
Sorry, maar deze reactie moest er toch ff uit.
En als ik nog veel lege bevoorradingen tegenkom ga ik in de toekomst mijn tochten ook maar rijden met een lege portefeuille. of ik betaal 2 euro voor de moeite om de pijlkes op te hangen.

Deze opmerking is dus niet alleen voor deze tocht hé, maar het was gewoon de druppel.

Verder hebben we ons goed gamuseerd :wink: en was het leuk fietsen in een mooie omgeving
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

flipp wrote:@ martin : Dit is idd heel spijtig, ik hoop dat het niet te erg is met je zoontje.

Over de tocht :
Ik heb wel geen man met doos gezien aan de start en heb mijn inschrijving dus nog, denk dat er zo nog meer zijn...

Maar ik zou toch ook wel eens een serieuze opmerking willen maken. Niet enkel over jullie tocht, maar over heel veel tochten die ik de laatste tijd gereden heb.
Ik vertrek altijd rond 10h aan de start (ik vind dat een mooi uur), ben geen racekonijn, maar ook gene langzame en ook hier weer was de bevoorrading op buiten wat ijskoud sportdrank en een appelsientje. Nu heb ik al door dat dit een trend aan het worden is en dus neem ik altijd mijn camelbak mee met wat wafelkes ofzo. Maar toch vind ik het niet kunnen. In het begin begreep ik het wel, maar na de zoveelste tocht begint het toch wel op mijn zenuwen te werken. Waaraan ligt het ?
Legt zo'n organisatie te weinig in ? Zijn de vroege vogels dan zo'n vreetvarkens ?? I don't know.
En telkens dezelfde reactie : De tocht was een groter succes dan we verwacht hadden.... Dit begint ook saai te worden.
Als je al jaren een toertocht organiseert moet je toch al wat ervaring hebben. De weerman heeft al van het begin van de week voorspeld dat het droog en mooi weer zou zijn, dan moet je normaal al weten dat de kans dat uw toertocht een groter succes zal zijn dan dat er 30cm sneeuw ligt.
En als ik nog veel lege bevoorradingen tegenkom ga ik in de toekomst mijn tochten ook maar rijden met een lege portefeuille. of ik betaal 2 euro voor de moeite om de pijlkes op te hangen.

Deze opmerking is dus niet alleen voor deze tocht hé, maar het was gewoon de druppel.

Verder hebben we ons goed gamuseerd :wink: en was het leuk fietsen in een mooie omgeving
Hey flipp

Het valt al bij alles goed mee enkel een schaafwonde aan de kin . Ook nog bedankt aan het rode kruis voor de goede verzorging
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

flipp wrote:@ martin : Dit is idd heel spijtig, ik hoop dat het niet te erg is met je zoontje.

Over de tocht :

Er zat een jong meisje met een doos aan de uitgang van de kantine
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Oeps, niet gezien. Mijn fout :oops:
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Vond het ook een leuke tocht. Maar ook wij waren rond 10u vertrokken. Was met 2 beginnende rijders dus ging het niet heel snel. En er waren alleen nog wat appelsienen en wat drank. Een appelsien vind ik maar niks. Dus niks kunnen eten. Een paar dozen meer wafels od moet er volgens mij toch wel afkunnen. Tis toch nie dat er dan verlies word gemaakt, of dat alles na een week slecht is. Voor de rest wel een heel goede organisatie, met goede bepijling :wink:
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

[quote="flipp"]Oeps, niet gezien. Mijn fout :oops:[/quoteJ
Je hebt hier wel een punt maar we hebben ons toch goed kunnen uit leven! Je moet denken , aangezien de voertuigen, toch zeker 1000bikers te fiets waren het niet makkelijk is zoveel proviant te voorzien.Je kan nooit inschatten hoeveel ( hoe weinig) mensen er gaan afkomen.
Je kunt den overschot toch ook niet laten liggen voor volgend jaar [-X
P.S Je kan volgende week zaterdag uw schade inhalen op de KRAWATENCROSS in Lille .Daar staan de" Gieren "Van Giel met een drankstand en met verse soep.Als je komt krijg je van mij verse soep GRATIS :lol: :lol: Kom maar af de tent aan de kleine vijver juist over de metalen brug!!!!Dit enkel met het juiste antwoord op een schiftings vraagje!!!!
Post Reply