Het zou al veel schelen als iedereen gewoon in een "raptsje" het meeste vuil van zijn fiets zou spuiten.
Als de meeste modder er af is kan je thuis toch je fiets verder kuisen tot hij weer perfect staat?
Sommige gasten nemen echt ruim de tijd om hun fiets af te spuiten tot het laatste spatje vuil er af is, en dan krijg je natuurlijk snel een lange rij.
Ik denk dat het veel sneller zou gaan als er 1 of 2 man van de organisatie de fietsen moesten afspuiten in een voor hen afgebakende zone. Als ze beschikken over een krachtige sproeier zou dat zeer snel kunnen gaan, en dan zou je vermijden dat sommigen overdreven veel tijd nemen en de boel opstoppen.
Ik zou er persoonlijk gerust voor willen bijbetalen als ik na de tocht snel mijn fiets kan (laten) afspuiten.
Za 22/01/2011 Kortrijk :: MTB - Velofollies
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik had inderdaad het stuk in Bellegembos er ook uitgelaten, niet alleen waren sommige stukken onberijdbaar, de combinatie modder en bladeren zorgde ook dat mijn achterwiel bijna niet meer draaide. Ik heb elders wel hier en daar voet aan grond moeten zetten, maar dat had meer te maken met inschattingsfouten en gasten die me het rijden onmogelijk maakten (zonder een steen te werpen hoor, iedereen mag mountainbiken en het kon evengoed ikzelf zijn geweest die in de weg reed :)).
Ik denk een voorgaande opmerking over het onderschatten van het aantal deelnemers wel kan kloppen, we zijn rond 13u vertrokken en aan de tweede bevoorrading was er alleen nog water te verkrijgen (niet dat ik dat een groot probleem vind, ik heb zelf een bidon mee met sportdrank).
Autrement geen opmerkingen, ik heb maar even moeten wachten aan de afspuitstand, de douches waren lekker warm, ik heb de tocht zeer kunnen smaken, al was dat laatste lusje aan de Kulak wat mij betreft echt overbodig, maar waarschijnlijk te weinig kilometers erzonder?
Wij hebben ons geamuseerd, hoe dan ook en ik ben eens content dat we iets anders konden drinken dan Leffe, bovendien aan zeer schappelijke prijzen, dat is ook al anders geweest.
Ik denk een voorgaande opmerking over het onderschatten van het aantal deelnemers wel kan kloppen, we zijn rond 13u vertrokken en aan de tweede bevoorrading was er alleen nog water te verkrijgen (niet dat ik dat een groot probleem vind, ik heb zelf een bidon mee met sportdrank).
Autrement geen opmerkingen, ik heb maar even moeten wachten aan de afspuitstand, de douches waren lekker warm, ik heb de tocht zeer kunnen smaken, al was dat laatste lusje aan de Kulak wat mij betreft echt overbodig, maar waarschijnlijk te weinig kilometers erzonder?
Wij hebben ons geamuseerd, hoe dan ook en ik ben eens content dat we iets anders konden drinken dan Leffe, bovendien aan zeer schappelijke prijzen, dat is ook al anders geweest.