Owkay, jou aanrader is dan?Swannie wrote:Als ik zo eens op hun site fietssportief (what's in a name) ga kijken naar de geometrie, dan zie je zo dat de zitbuis te lang is, de bovenbuis te kort, de hoeken van dat frame kloppen niet. Dat is een frame om mee naar den bakker te rijden, en niet om op een sportieve manier een toertocht of laat staan een marathon te rijden.
Welke fiets is beste prijs/kwaliteit?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Die 1500€ moet niet op heSwannie wrote:uw budget is 1500€, en jij overweegt een xtrail![]()
voor dat geld heb je een zéér ruime keuze.
Bv bij 12gotrading een Trek 9.7 nieuw, nen Specialized Stumpjumper, een Scott Scale, Granville Pulse, ... massa's keuze.
En omdat de Xtrail mooi afgemonteerd is, lijkt ons dat toch ook een interessante fiets...
Dat zie jij dan toch helemaal verkeerd hoor!Angelo. wrote:Gij wilt het echt niet begrijpen he. Uw keus is toch al gemaakt, ga voor die xtrail. Het maakt toch niet uit wat anderen hier zeggen.
Dan zou ik de vraag hier ten eerste al niet stellen en had ik hem al lang besteld.
Enkel van Swannie heb ik een deftige iets gekregen waarom ik hem niet zou kopen. Van de rest... nog steeds niet hoor...
'ik denk' of 'volgens mij' zonder ervaring met het frame, daar is een mens niet veel mee.
Dus als jij ook een goed argument hebt, zeg maar hoor!
Niemand kan zijn/haar ervaring over het frame geven omdat hier niemand (op een enkeling na) dat frame heeft... wil al genoeg zeggen denk ik.Vale wrote:Dat zie jij dan toch helemaal verkeerd hoor!Angelo. wrote:Gij wilt het echt niet begrijpen he. Uw keus is toch al gemaakt, ga voor die xtrail. Het maakt toch niet uit wat anderen hier zeggen.
Dan zou ik de vraag hier ten eerste al niet stellen en had ik hem al lang besteld.
Enkel van Swannie heb ik een deftige iets gekregen waarom ik hem niet zou kopen. Van de rest... nog steeds niet hoor...
'ik denk' of 'volgens mij' zonder ervaring met het frame, daar is een mens niet veel mee.
Staar u niet blind op die afmontage
Ga voor een deftig frame en demper... en dat vind je ZEKER NIET bij xtrail... geloof de experten hier
Ik ken nu niets over bikesjoring, maar als ik het zo op het eerste zicht zie krijft het frame het hard te verduren. Dit in het achterhoofd houdende schrap je automatisch die xtrail...
- Angelo.
- Mountainbiker
Gij meent dat nu. Lees uw eigen topic dan meer eens van begin tot eind. Ik denk dat hier toch een aantal dingen staan.Vale wrote:
Ik heb 2 fietsen, een volledig slx afgemonteerd de andere xt met hope M4 remmen. Awel, die slx groep doet NIET onder voor die xt groep en die remmen al zeker niet. Alleen die slx groep is iets zwaarder dan die xt. Uw componenten gaan rapper slijten dan uw frame. En hoe duurder uw groep, hoe rapper hij waarschijnlijk gaat verslijten. Daarom, investeer in een degelijk frame.
Mijn eerste post, daar zet ik drie fietsen in en stel de vraag wat de beste aankoop zou zijn.Angelo. wrote:Gij meent dat nu. Lees uw eigen topic dan meer eens van begin tot eind. Ik denk dat hier toch een aantal dingen staan.Vale wrote:
Ik heb 2 fietsen, een volledig slx afgemonteerd de andere xt met hope M4 remmen. Awel, die slx groep doet NIET onder voor die xt groep en die remmen al zeker niet. Alleen die slx groep is iets zwaarder dan die xt. Uw componenten gaan rapper slijten dan uw frame. En hoe duurder uw groep, hoe rapper hij waarschijnlijk gaat verslijten. Daarom, investeer in een degelijk frame.
Niemand heeft iets gezegd over de Vektor en op de Trek is ook niet echt ingegaan. (door een enkeling na).
Wat ik mij dan afvraag, waarom wordt er zo gedaan over Xtrail?
Ik doe in hondenvoeding, als ik u morgen zeg dat brokken van den Aldi slechter zijn dan die van een bepaald merk ga jij mij de vraag toch ook stellen waarom? Als ik daar dan vaag over doe, blijf jij toch ook zitten met vragen??