Zo 16/01/2011 Klerken :: De Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
ga kik mie jeun aldaar ???
Hopelijk eens geen geploeter en gebagger start om 8u30 toetonne jäger en co
U bent welkom , het parkoer is dit jaar iets minder lastig maar toch niet te onderschatten !mayohagar wrote:Yeplahoi, zal van de partij zijn na 3,5 maand inactiviteit wegens zware knieoperatie. Weliswaar voorzichtig maar denk toch de 34 km te bollen.
Vandaag al eens 25 km geploeterd langs de leie. Knie valt mee dus volgend weekend ietsjes verder.![]()
![]()
De 34 km moet u zeker aankunnen en de mooie grote en lange offroad stroken zitten er ook in , dus fun verzekerd
Normaal zou da geploeter en gebagger er niet meer bij zijn dit jaar omdat de wegels toch een redelijke opknapbeurt gekregen hebben .den wakkere bakker gits wrote:ga kik mie jeun aldaar ???
Er zitten dit jaar wel twee cowboy afdalingen in
See ya
Sjiek filmpje zeg, met al die lekkere stukken in jullie tocht (en ook achter jullie bar trouwens ieder jaar
) . 't Verwondert me elk jaar weer wat jullie uit de streek - die 'k nochtans goed ken - weten te halen. De bermen bij de sporthal op en af, en slalommend tussen de bomen, heb ik toch stiekem al es gaan uit testen hoor, maar dit is vermoedelijk toch openbaar terrein, dus geen eigendom van een privé-eigenaar. Het is er om duimen en vingers bij af te likken ! En wat een tijd en werk moeten jullie daar in gestoken hebben zeg, om al die takken en boompjes te snoeien, boomwortels te verwijderen, en de nog uit stekende boomwortels met fluoverf te markeren . Zo te zien zal de tocht weer tip top verzorgd zijn. Laat het maar gauw zondag zijn ! !
Ja beste Dlask ,t'is lang geleden dat ik nog je nog zie rien en !dlask wrote:Sjiek filmpje zeg, met al die lekkere stukken in jullie tocht (en ook achter jullie bar trouwens ieder jaar) . 't Verwondert me elk jaar weer wat jullie uit de streek - die 'k nochtans goed ken - weten te halen. De bermen bij de sporthal op en af, en slalommend tussen de bomen, heb ik toch stiekem al es gaan uit testen hoor, maar dit is vermoedelijk toch openbaar terrein, dus geen eigendom van een privé-eigenaar. Het is er om duimen en vingers bij af te likken ! En wat een tijd en werk moeten jullie daar in gestoken hebben zeg, om al die takken en boompjes te snoeien, boomwortels te verwijderen, en de nog uit stekende boomwortels met fluoverf te markeren . Zo te zien zal de tocht weer tip top verzorgd zijn. Laat het maar gauw zondag zijn ! !
Inderdaad aan de sporthal is dit een stuk openbaar en zou in de toekomst een cyclocrossparkoer moeten worden om onze jonge talenten van streek kans te geven om te trainen !( ook de oudere mindere talenten)
Dit is natuurlijk nog maar een klein stukje van de bijna 2km200 lange traject .
See ya
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Bedankt voor je positieve reactie Dlaskdlask wrote:Sjiek filmpje zeg, met al die lekkere stukken in jullie tocht (en ook achter jullie bar trouwens ieder jaar) . 't Verwondert me elk jaar weer wat jullie uit de streek - die 'k nochtans goed ken - weten te halen. De bermen bij de sporthal op en af, en slalommend tussen de bomen, heb ik toch stiekem al es gaan uit testen hoor, maar dit is vermoedelijk toch openbaar terrein, dus geen eigendom van een privé-eigenaar. Het is er om duimen en vingers bij af te likken ! En wat een tijd en werk moeten jullie daar in gestoken hebben zeg, om al die takken en boompjes te snoeien, boomwortels te verwijderen, en de nog uit stekende boomwortels met fluoverf te markeren . Zo te zien zal de tocht weer tip top verzorgd zijn. Laat het maar gauw zondag zijn ! !