Za 08/01/2011 Schilde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vickster
Mountainbiker

Post by Vickster »

heb mij goe geamuseerd vandaag in Schilde !

"opwarmen" was er inderdaad nie bij, 't was direct stoempen in't slijk.
ik vond het nen toffe tocht. heel veel slijk, maar we hadden natuurlijk niet anders verwacht met al die gesmolten sneeuw en regen. ben sinds kort lid van MTB De Slijkfretters en onze clubnaam werd eer aangedaan vandaag :-)

de bevoorrading was op een toffe plaats, in een klein kantinneke, en was voor mijn part dik in orde : drank, soep, fruit, chocolade, snoepjes voor de kids. en ge kon eventueel uwe peperkoek nog opeten die ge bij de inschrijving had gekregen.

na de bevoorrading was het vooral asfalt, maar persoonlijk vind ik da niet erg, da's ook al eens plezant. alleen spijtig van al die wind, ge moest oppassen da ge nie van uwe fiets geblazen werd.

na den TT nog ene gaan drinken en ne kei lekkere boterham mee kaas gegeten.

ik kom volgend jaar zeker terug naar Schilde =D>
dejos^^
Mountainbiker

Post by dejos^^ »

heb deze toch ook gereden en vond het persoonlijk de minst toffe van de 4 die ik al gereden had ... niet zo zeer de organisatie en het parcour maar om nu even serieus te zijn de helft was al doodop na het eerste stukje wei kunnen ze zo'n stukken er dan niet beter uithalen ? na 1km was je fiets al zo smerig als iets ( hoe vettiger hoe prettig daar ni van ) ma na 1km u kettingbladen u cassette enzo al vol modder is nu net iets minder plezierig
volgens mij had dit een supertocht kunnen worden ergens in maart april :-D
maar met dit modderig slijkbad vond ik nu net teveel van het goede ...
maar al bij al goede bevoorading , vriendelijke mensen bij inschrijvingen dus dat was wel top :-)
snellenberre
Mountainbiker

Post by snellenberre »

spijtig genoeg kunnen we niet voor iedereen goed doen,we voorzien 1000 peperkoeken en 1000 bananen,en 500 appelsienen,wie daar niet genoeg mee heeft moet gewoon vroeger vertrekken,want we hadden ook nog voor 750 man winegums!!!De beste stuurlui staan altijd aan wal zou ik durven zeggen!!Maar kritiek is steeds welkom om de volgende organisatie te verbeteren
De boterhammen waren zoals steeds meer dan voldoende,maar de meeste deelnemers gaan hieraan voorbij :( dus binnen komen en eten is de boodschap!!
spijtig van al de modder en daar kunnen we ook al niks aan doen hé #-o sorry daarvoor tot de volgende !!!! :wink:
Jurgen2704
Mountainbiker

Post by Jurgen2704 »

Zeer goed tocht.
De wei in het begin en het einde vond ik zeker niet erg, heb 3 maand niet meer gefiets maar toch kunnen blijven rijden (wel goe int rood gegaan).
Modder das een deel van mountainbike é.
Bevoorrading was goed, de 2 man aan de afspuitstand is mss wel wat weining, douches waren lekker warm.
Volgend jaar terug van de partij
sidker
Mountainbiker

Foto's Toertocht

Post by sidker »

De eerste 600 foto's staan online. De rest volgt morgen =D>

http://spildoren.sportindekijker.be/ =D>
franske323
Mountainbiker

Re: Foto's Toertocht

Post by franske323 »

sidker wrote:De eerste 600 foto's staan online. De rest volgt morgen =D>

http://spildoren.sportindekijker.be/ =D>
had ze juist bekeken se; knap werk van de fotografen =D>
Last edited by franske323 on Sat 08 Jan 2011 20:30, edited 1 time in total.
1musketier
Mountainbiker

"Dank aan alle deelnemers, sponsors en medewerkers"

Post by 1musketier »

Dank aan alle deelnemers, sponsors, organisatie, medewerkers en sympathisanten" =D> Hoop dat jullie je vandaag hoe dan ook hebt kunnen amuseren! Ook dank voor jullie reacties die ons toelaten om verbeteringen aan te brengen waar mogelijk. De eerste foto's kunnen jullie reeds bekijken via http://spildoren.sportindekijker.be/ Hieruit bliikt jullie knappe prestatie van vandaag! Veel plezier bij het bekijken en dan voor jullie inzet! =D>
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Mmm, bij de heren geen water?? Ik dacht dat ook, maar je moest blijkbaar je hand ergens voor een sensor houden en dan spoten alle douchekoppen tegelijk water! En perfect warm toen ik eronder stond (in 10cm diep water) ;-)
Lekker modderig tochtje, maar ik heb het ook niet echt met die wei. Dat bolt voor geen milimeter. Voor de rest vond ik het best wel tof. Afspuitslang of twee meer en dan is het in orde voor mij. Bevoorradingen hoeven voor mij niet re rijkelijk te zijn. Maar da's persoonlijk.
In ieder geval veel plezanter dan vorig jaar met de vrieskou!
D_Jakke
Mountainbiker

Post by D_Jakke »

Ben vandaag ook deze leuke toer eens komen rijden.
Al direct vree in het rood om door de weide te geraken maar toch zonder afstappen over de brug geraakt.
Dat er veel modder ging zijn was te verwachten met al dat smeltwater,maar van modder zijn we niet bang he :lol:
Onderweg een oudere meneer zeer hard tegen de grond zien gaan op een ijsplek :-? Daar vond ik wel dat de biker die er achter reed wel even mogen stoppen had om te zien of het ging met deze persoon.
Ik ben dan zelf maar even gestopt tot er wat omwonende mensen deze man verder hielpen.
Op de afsfalt banen was het dan weer de wind die voor serieuze tegenpartij speelde maar ook dat overleven we wel.
Toen ik terug aan die weide kwam dacht ik even brrrrr maar ben er dan toch weer door geraakt.
Een boterhammeke heb ik niet komen eten was ik was pompaf om mijne meule nog rond te krijgen :lol:
Net ook eens de foto's al bekeken en moet zeggen sjapoo voor die mannen =D>

Merci voor deze mooie TT en tot volgende editie
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Over de opmerkingen over de wei: 't is winter, 't heeft een hele week geregend, de sneeuw is gedooid en je gaat met de mountainbike rijden... Dan kan je af en toe toch wel eens een stoempstuk verwachten zeker ?? Bovendien waren er niet zoveel echt zware stukken vond ik. En met zo'n weer wordt je toch vuil, dan direct beter vanaf het begin vind ik! Dan is die knop in je hoofd omgedraaid en dan maakt al die modder niet zoveel meer uit. Je moet een goede middenweg zoeken, als je een parcours afpijlt waarop niemand in de problemen komt, dan zuller er heel veel bikers zijn (mij incluis) die zich vervelen...
Post Reply