Zo 02/01/2011 Helchteren -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Brockie wrote:ist dan nog zo slecht in de bossen, het is toch aant dooien ent moet toch nog een paar dagen dooien. Pas op dit is geen kritiek enkel een vraag.
Ben 5 opeenvolgende dagen in het mooie sneeuwlandschap gaan rijden. Gisteren, met de lichte dooi was veruit de slechtste dag om te biken. Bolde voor geen meter door de losse zware sneeuw. De enige dag dat ik enkele hellingen niet ben opgeraakt wegens te weinig grip :( .als het nu nog gaat vriezen denk ik dat een afgelasting de beste oplossing was.
kangoeroe
Mountainbiker

Re: Zo 02/01/2011 Helchteren --AFGELAST--

Post by kangoeroe »

Is de TT werkelijk afgelast??

grtz

DriesH wrote:Beste wielervrienden,

Zoals elk jaar organiseert de wielerclub "Cycling4Helchteren" ook dit jaar weer hun toertocht rond de jaarwisseling, meer bepaald op zondag 2 januari 2011.
Het parcours werd gedeeltelijk aangepast, waardoor er weer enkele leuke single-tracks ondekt kunnen worden, afgewisseld met een paar snellere stroken en enkele pittige technische passages geeft dit een ideale mix voor een leuke mountainbiketocht!

Er is de mogelijkheid om 25km, 32km of 43km te rijden, voor ieder wat wils dus. Door de bosrijke en zanderige ondergrond ligt het parcours er trouwens steeds goed berijdbaar bij, dus ook dit kan geen excuus zijn!

Vertrekken is mogelijk tussen 8u en 11u.

We verwachten jullie dus allemaal op zondag 2-01-2011 te Helchteren, voor de GPS'ers: Donboscostraat 6.
Tot dan!
Beny
Mountainbiker

Re: Zo 02/01/2011 Helchteren --AFGELAST--

Post by Beny »

kangoeroe wrote:Is de TT werkelijk afgelast??
Ja
Jentek
Mountainbiker

Post by Jentek »

terechte beslissing, wij hebben onze tocht in hechtel vorige week laten doorgaan maar het was echt geen doen en er is zo goed als niemand komen opdagen. In plaats van een centje extra in de clubkas hebben we serieus verlies geleden spijtig genoeg. De omstandigheden zijn op een week tijd nauwelijks verbeterd hier in Limburg er ligt nog veel sneeuw die maar langzaam smelt.
elrudi
Mountainbiker
Location: C'dale F700, C'dale Raven Rip, C'dale Rush Carbon Custom, C'dale Super V, SandmanTi Prototype :-)

Post by elrudi »

1 oplossing, allemaal op een "Sandman" 8)

(zie onder "MTB nieuws" het topic "Sandman bikes" ....)

Zalige bike in de sneeuw, vers of plattekes. Ben er vorige zondag in Herentals mee gaan proefdraaien en het was allemaal perfect te rijden, ook in de dooisneeuw.
De week ervoor op de testdag in Sint Joris Weert ongelofelijke dingen gedaan over ijsplekken, bevroren sporen, omgezaagde bomen... je houdt het niet voor mogelijk waar je overal over walst met die bike.

Jammer van het tochtje in Helchteren. :cry:

Rudi.
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

Kenny_ wrote:het is niet omdat al die baanjanetten #-o s'winters het bos induiken dat het een wintersport is, he.
het is voor winter en zomer
ok ja in de winter zijn er normaal gezien meer bikers omdat die koerskonijnen erbij komen maar mtb kan je altijd rijden welk seizoen dat het ook is
xtremebiker
Mountainbiker

Post by xtremebiker »

zijn MTBers een superieur ras ?
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Blijkbaar zijn er maar weinig op de hoogte dat er in noord limburg toch wel veel sneeuw ligt en dat dat ondertussen een gigantische ijspiste is , het dooit hier ook mateloos ZEER TRAAG dus het best wat je dan kan doen is een afgelasting , dit is ook voor de organisatie vervelend maar als het niet anders kan is het zo .
Dat er maar weinig zijn die er begrip voor hebben vind ik jammer , de kans op vallen is zeer groot met de nodige kwetsuren . Blijkbaar veel helden hier.

Voor mij persoonlijk , als je elke meter zo moet kijken dat je op je muile gaat , dan blijf ik ook liever thuis en wacht nog wel even.
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

patje !!!! wrote:Blijkbaar zijn er maar weinig op de hoogte dat er in noord limburg toch wel veel sneeuw ligt en dat dat ondertussen een gigantische ijspiste is , het dooit hier ook mateloos ZEER TRAAG dus het best wat je dan kan doen is een afgelasting , dit is ook voor de organisatie vervelend maar als het niet anders kan is het zo .
Dat er maar weinig zijn die er begrip voor hebben vind ik jammer , de kans op vallen is zeer groot met de nodige kwetsuren . Blijkbaar veel helden hier.

Voor mij persoonlijk , als je elke meter zo moet kijken dat je op je muile gaat , dan blijf ik ook liever thuis en wacht nog wel even.
+1 :wink:
Post Reply