Projectje: BMX tot showbakkie

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Angelo. wrote:Oh ja: nog een gouden tip, om het plaatje echt af te maken. Zou ik op het einde als alles klaar is er een sticker van Niner op plakken. Dat zou het helemaal afmaken. :wink:
Jup en dan ist hier ook direct gedaan met haters 8)
Niner haat NIEMAND :lol:
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Image

Ik haat Niner,en vooral die posers die der op rondrijden,precies
allemaal Image

Image
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Trukje om vastgelijmde handvaten heel makkelijk los te krijgen of te monteren is remmereiniger.
Klein plat schroevendraaierke om ze ietsje op te tillen en daar inspuiten met remmenreiniger, komen er dan zonder moeite af :wink:
Voor het monteren beetje erin spuiten, erop schuiven en laten drogen, paar min. later muurvast.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Angelo. wrote:Oh ja: nog een gouden tip, om het plaatje echt af te maken. Zou ik op het einde als alles klaar is er een sticker van Niner op plakken. Dat zou het helemaal afmaken. :wink:
=D>
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Angelo. wrote:Ik hoop wel, als je de boel terug gaat monteren, je even uw vork zet zoals het hoort. Momenteel zit ze er achterwaarts in.
daar twijfel ik toch sterk aan, als je de vork gaat omdraaien ga je wel een hele rare hoek krijgen

de tandwielen van uw crack monteer je ook langs rechts en niet links zoals sommige :lol:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Dat zou ook kunnen. Heeft de bompa hier ook wat aan liggen lassen? :lol: :lol:
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Angelo. wrote::lol: :lol: :lol: :lol:

Dat zou ook kunnen. Heeft de bompa hier ook wat aan liggen lassen? :lol: :lol:
neeneen, ik heb vandaag nog eens naar de nonkel gebeld en daar is nooit aan gewerkt.. Nuja niet dat hij weet, das een fiets die eerst verhuurd werd op de dijk in Nieuwpoort dusja..
Post Reply