Alle excuses zijn goed bij 't begin van 't jaorMoustache wrote:Is 't ie op wintersport misschien?Rock Rider wrote:Als den bike tijdig weer thuis is, ben ik er normaal ook bij...
Zo 02/01/2011 Snellegem :: Bos Rally
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Gisteren nog een goeie effort gedaan samen met een beere-equipe. (mijn madam, de Johan, Kajobiker en zijn twee kleine gasten Jasper en Korneeltje)
Alle privé-stukken zijn voorbereid. Nog enkel de pijlen hangen, bruggen leggen en hier en daar een lintje hangen.
Het wordt weer smullen van de Snellegemse omgeving.
We hebben weer hier en daar wat nieuws kunnen toevoegen. En de aaneenschakeling wordt iedere rit hertekend
Morgen gaan we op pad om de pijlen te hangen, en een andere bende om de bruggen te leggen.
Grtzzz
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
IDEMkoenvools wrote:Hey,
Enig idee hoe de ondergrond erbij ligt? Jullie rit is schitterend, maar we hebben geen zin om de ganse ochtend in de modder te ploeteren.
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Vandaag begonnen met het aanbrengen van de pijltjes. Daardoor kan ik ook antwoorden op de vraag van Koen en Sloeberke.
Alleen onze gevreesde
"weide-doorsteken"
zijn "sappig".
Anders is er nergens een probleem. En, op zich zijn zelfs de weides geen probleem.
De eerste (kortste v.d.2) is het sappigst, maar kan , mits genoeg profiel op de bandjes, gereden worden zonder voetjes aan de grond.
De tweede (langste) is goed te rijden tot 100m van het einde. Daar moesten we er eerst af om een 15-tal meter te overbruggen, en de uitrit is vers opgevoerd met aarde. Dus daar nog eens een 20-tal meters te voet. (maar niet nat) Ik denk dat 35 meter op een parcours van meer dan 50km te verwaarlozen is.
De bruggen zijn geplaatst. Morgen gewoon verder uitpijlen. En de bevoorradingen beginnen klaarmaken.
See You
Alleen onze gevreesde
De eerste (kortste v.d.2) is het sappigst, maar kan , mits genoeg profiel op de bandjes, gereden worden zonder voetjes aan de grond.
De tweede (langste) is goed te rijden tot 100m van het einde. Daar moesten we er eerst af om een 15-tal meter te overbruggen, en de uitrit is vers opgevoerd met aarde. Dus daar nog eens een 20-tal meters te voet. (maar niet nat) Ik denk dat 35 meter op een parcours van meer dan 50km te verwaarlozen is.
De bruggen zijn geplaatst. Morgen gewoon verder uitpijlen. En de bevoorradingen beginnen klaarmaken.
See You
[quote="kilted biker"]Vandaag begonnen met het aanbrengen van de pijltjes. Daardoor kan ik ook antwoorden op de vraag van Koen en Sloeberke.
Alleen onze gevreesde
"weide-doorsteken"
zijn "sappig".
Anders is er nergens een probleem. En, op zich zijn zelfs de weides geen probleem.
See You
boer vdw gaat ons weer zot verklaren gelukkig zitten zijn stukjes vooraan ole ole
Alleen onze gevreesde
See You
boer vdw gaat ons weer zot verklaren gelukkig zitten zijn stukjes vooraan ole ole