aji wrote:Ewel hier het vrouwtje van aji.
Als hij denkt van mij te verassen om ter plaatse mij te verwittigen![]()
zal ik het in zijn plaats doen en zal ik zeggen dat hij ons eerst
mag afzetten in Blankenberge voor zij gaan biken.![]()
Die denkt waarschijlijk dat ik de forum ni kan lezen zeker.
Wie zal er hier verrast zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo 09/01/2011 Zeebrugge :: Safari-Tour III
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Helaba blackie, ik start hier alvast zondagmorgen. Weet nog niet wie er van de Grysperre's aanwezig zal zijn maar een aantal starten de zondag in Kemmel. Ik neem deze alvast mee omdat het me vorige jaar heel goed bevallen is, wat je misschien niet zou denken van een locatie/streek als "Zeebrugge" (en ook omdat ik tijdig thuis moet zijn, is dichter dan Kemmel hé).blackie wrote:met de mudbike deze proberen uit te rijden. De dag ervoor kemmel![]()
Ik zou beter verlof nemen op maandag![]()
Wanneer vertrekken de grysperre's? Ik zou graag nog eens aansluiten, tis te lang geleden dat ik de Wes nog eens gezien heb.
Zal starten uiterlijk 8u30.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
ik zou er starten om 8u ongeveer denk ikTurfke wrote:Helaba blackie, ik start hier alvast zondagmorgen. Weet nog niet wie er van de Grysperre's aanwezig zal zijn maar een aantal starten de zondag in Kemmel. Ik neem deze alvast mee omdat het me vorige jaar heel goed bevallen is, wat je misschien niet zou denken van een locatie/streek als "Zeebrugge" (en ook omdat ik tijdig thuis moet zijn, is dichter dan Kemmel hé).blackie wrote:met de mudbike deze proberen uit te rijden. De dag ervoor kemmel![]()
Wanneer vertrekken de grysperre's? Ik zou graag nog eens aansluiten, tis te lang geleden dat ik de Wes nog eens gezien heb.
- blackie
- Mountainbiker
Ewel Turfke, ik zal er ook proberen te zijn om 8u, en als de bakker iets trager het parcour affietst, dan kunnen we misschien meeden wakkere bakker gits wrote:ik zou er starten om 8u ongeveer denk ikTurfke wrote:Helaba blackie, ik start hier alvast zondagmorgen. Weet nog niet wie er van de Grysperre's aanwezig zal zijn maar een aantal starten de zondag in Kemmel. Ik neem deze alvast mee omdat het me vorige jaar heel goed bevallen is, wat je misschien niet zou denken van een locatie/streek als "Zeebrugge" (en ook omdat ik tijdig thuis moet zijn, is dichter dan Kemmel hé).blackie wrote:met de mudbike deze proberen uit te rijden. De dag ervoor kemmel![]()
Da wordt wel vroeg opstaan
- bushrider
- Mountainbiker
Hoi wij (Grysperres) starten om 8h omdat ik vroeg terug thuis moet zijnblackie wrote:met de mudbike deze proberen uit te rijden. De dag ervoor kemmel![]()
tot zondag
@ turfke misschien eens een half h'ke vroeger opstaan