idd zelfde vraag.belgske wrote:gaat de tocht nu doorgaan? ondertussen heeft het hier deze morgen toch wel deftig gesneeuwd....
Za 18/12/2010 Wachtebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
- livestrong
- Mountainbiker
Post by livestrong »
over een paar weken in sleidinge gereden maar na een aantal km terug gekeerd te gevaarlijk spijtig voor de organisatie ( die altijd super was /is)
met zo een weer ben serieus aan het twijfelen of ik morgen aanzet de weergoden mogen iets beter weer geven
met zo een weer ben serieus aan het twijfelen of ik morgen aanzet de weergoden mogen iets beter weer geven
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Was ook in Sleidinge en probleemloze veilige prachtige rit gereden en gestart om 10h00.livestrong wrote:over een paar weken in sleidinge gereden maar na een aantal km terug gekeerd te gevaarlijk spijtig voor de organisatie ( die altijd super was /is)