Zo 05/12/2010 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Het is een tochtje geweest om in de persoonlijke geschiedenisboeken te schrijven...
Na 10 minuten waren de thermische (waterdichte..) winterschoenen omgetoverd tot kleine zwembadjes, na 1 uur deden de voeten wreed pijn, daarna was te voet gaan een hel. Met monumenten was het glad, maar voor het grote deel was het gewoon 1 pap, modder of sneeuw met plassen van bijna een halve meter diep op een paar plaatsen.
Dit ritje van 25km (we zijn geen bikkels ;) ) in 1 woord omschrijven? Epic.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

_alain_ wrote:Het is een tochtje geweest om in de persoonlijke geschiedenisboeken te schrijven...
Na 10 minuten waren de thermische (waterdichte..) winterschoenen omgetoverd tot kleine zwembadjes
Met monumenten was het glad, maar voor het grote deel was het gewoon 1 pap, modder of sneeuw met plassen van bijna een halve meter diep op een paar plaatsen.
Dit ritje van 25km (we zijn geen bikkels ;) ) in 1 woord omschrijven? Epic.
+1

alleen geen enkel moment koud gehad 8)
wat ik wel miste was de afspuitstand en de bewaakte fietsparking die al weg bleek te zijn bij terugkomst. Dus geen apres voor mij en de bevroren fiets zo in de auto #-o :evil:

de bevoorrading was dan weer wel =D> =D> met lekker vers gebakken spek =P~ =P~
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Niks gemist dus !!!
De echte
Mountainbiker

Post by De echte »

Ben er vandaag geweest, speciaal uit Lanaken,was goed te rijden, op sommige momenten kon je goed door rijden, de bevoorrading was top en heel gezellig, Kampvuur warme soep en sterke drank en toffe gasten
Het grote probleem was de cassette, een blok ijs, maar bij de bevoorrading een schroeven draaier van de gasten ook direct een bak voor mijn fiets bij het kamvuur te zetten en alles weer in orde voor de volgende twee km ;-)
Heb mij geamuseerd dat is wat telt.
Afzien daar doen wij het toch ook voor.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

madrista666 wrote: :off: Is er iemand die ons ooit is kan rondgidsen in de streek van Lommel, we love Singeltracks dus die willen we ooit is komen uitchecken?

thx
We moeten er zeker eens werk van maken om een ritje in He te gaan doen he...

Maar wel ff wachten tot dit kloteweer voorbij is.

Kanten van Lommel en graag singeltracks rijden kan als je de vaste route van Luyksgestel combineert met die van Eersel. Vooral in Eersel ga je je amuseren.
Peaches
Mountainbiker

Post by Peaches »

Ik ben ook terug in bed gekropen. Jammer, want ik keek er naar uit om door de sneeuw te gaan biken. Voor een ijskoude drek met regen erbij pas ik toch...
bondje
Mountainbiker

Post by bondje »

ben geweest bar en boos die dooi en miste de douches voor de fietsen.
maar ben hier mijn voorwiel vergeten in de auto te leggen.
iemand heeft hem helaas meegenomen,wie weet er meer van???
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Ben toch ook komen biken samen met 100 andere ..? :-? , en inderdaad 1ste ( lucksgestel)deel één grote pap met vele plassen die soms verrassend diep waren #-o het 2de deel (parcour achter de souverein) was echter verrassend goed te berijden, echter sloeg mijn ketting over op zowat elk kransje achteraan.
De bevoorrading was zeer goed -toffe jongens daar met lekkere jenever :P -evenals de heerlijke warme douche achteraf.
Daar de temperaturen in lommel rond het vriespunt schommelde, hebben ze de afspuitstand niet opgesteld. De fietsenstalling waren ze reeds aan het opbreken toen ik vertrok rond 9u30.
Al bij al me toch geamuseerd en goede technische leerschool :P :wink: Tevens voor de eerste keer tubeless gereden (met gewone banden) en dit lijkt goed mee te vallen.
Maarten Vanduffel
Mountainbiker

Post by Maarten Vanduffel »

Aan alle die zondag de moed hadden om de zeer slechte bike omstandigheden te doorstaan heel erg bedankt voor jullie deelname. Met de 100 deelnemers was edite 2010 een dieptepunt van Bike Team Lommel. Ondanks het slechte weer hebben we ons goed geamuseerd en we hopen voor jullie hetzelfde.

Grtz
Bike Team Lommel

Tot Volgend jaar
Locked