Za 27/11/2010 Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

Even inpikken op het GPS verhaal. Idem voor mij. Het is mijn HS-Hoogte-afstand-snelheid-meter. En Garmin website-stoef-machine.

Ik wil al deze gegevens hebben en delen met mijn vrienden. Vooral om te laten zien dat mijn hart weldegelijk 190 kan kloppen (alvorens af te stappen op de terril) en om te laten zien dat helling en hartslag rechtevenredige parameters zijn en snelheid omgekeerd evenredig.

Deze beide beweringen kloppen als ge omhoog gaat :-).

Verder kijk ik echt uit naar deze TT. Ook in mijne achtertuin, maar daarom gemakkelijker om aan deel te nemen, maar niet gemakkelijker om aan deel te nemen :-)

Tot zaterdag.
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Als ik kom rijden, monteer ik mijn GPS niet. Van een tochtje zonder GPS zal ik wel niet dood van gaan zeker. Voor hetzelfde geldt staat die eigenaar van de mijnterril te koekeloeren of er met GPS gereden wordt en volgend jaar geen terrils. Dus ik zeker niet!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

De drie voorbije jaren present geweest voor een zeer leuke tt. Met het mooie weer dat men voorspelt ga ik zeker weer aanwezig zijn. Zal misschien wel oppassen worden met vriestemperaturen bij de afdaling van de 2de terril door gladde dwarsbalken, maar waarschijnlijk nog moeilijker om naar boven te rijden op soortgelijke balken :-? .
Kijk er reeds naar uit :P :P
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

UBO wrote:Als ik kom rijden, monteer ik mijn GPS niet. Van een tochtje zonder GPS zal ik wel niet dood van gaan zeker. Voor hetzelfde geldt staat die eigenaar van de mijnterril te koekeloeren of er met GPS gereden wordt en volgend jaar geen terrils. Dus ik zeker niet!
Ik monteer hem gewoon wel, heb indertijd niet 300+ euro uitgegeven om hem thuis in de lade te laten liggen.
Geen hartslag of cadans voor mij, maar mijn GPS dient ook bij panne om de kortste weg naar de start te vinden bv én om de stukjes die NIET privé zijn naderhand na te rijden! En die 'eigenaar' van de terril moet ge u echt niet voorstellen als 1 persoon met botten aan en met een riek in de hand!

Wist je trouwens dat je door het jaar ook gewoon op de terrils mag biken? Gewoon 2 euro (dacht ik) betalen aan de poort en je mag je zolang amuseren als je wilt!

ps ik begrijp de organisatie wel en wat ze bedoelen... Ze moeten gewoon vragen om achteraf van de privéstukken af te blijven that's it! Dat is trouwens bij veel TT's het geval hoor. Tot zaterdag!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Offshore wrote:
Vos in de bossen wrote:Ik zal proberen daar aanwezig te zijn, ' t is nie te ver van thuis uit :bounce:
Mag ik de TT in omgekeerde richting doen, ' t is nog minder ver te rijden en ik betaal bij aankomst .... :-D
Tiens, is de TT korter als je in omgekeerde richting rijdt #-o ? Da's pas interessant. Kunnen de inrichters dan gelijk pijlen in beide richtingen hangen :roll: ? En over de ganse afstand nadar plaatsen om de rijrichtingen te scheiden. Anders gaat het daar leuk worden op de hellingen :cry: . Ze kunnen ook een snelheidbeperking invoeren : op de terrils tegen maximum 50 km/uur naar boven en tegen maximum 4 km/uur naar beneden :wink: ?
' T is Limburgse logica man :-D , je moet hier komen wonen om dit te kunnen snappen :lol:
Santé....Grimbergen biker (heb liever een Leffe maar ja, 't is goesting).
Mss tot morgen ergens onderweg (zal op de Giant rijders letten).
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

zenuwen voor morgen... Wat zal ik aantrekken... wat zal ik eten... hoe laat zal ik vertrekken... hoe zal ik presteren...

Graag een antwoord op all of the above ;)
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

saiko wrote:den 3de komt sowieso niemand boven :wink:

maar die hebben ze er ook uit gehaald na enkele keren
Sounds like a challenge !
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

K2-er wrote:
saiko wrote:den 3de komt sowieso niemand boven :wink:

maar die hebben ze er ook uit gehaald na enkele keren
Sounds like a challenge !
Een bak leffe als ge die helemaal kunt oprijden :-)
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

biketastic wrote:zenuwen voor morgen... Wat zal ik aantrekken... wat zal ik eten... hoe laat zal ik vertrekken... hoe zal ik presteren...

Morgen zal ik mij als eregast aanmelden vanuit het verre Brugge waar er momenteel een mooi laagje sneeuw ligt.

Vertrek: 7hr met de wagen aankomst +/- 9hr
Kledij: Waterdichte kledij
Verwachte prestaties: wat een vraag, eerste maal dat ik deze streek aandoe. Het zal wel een topprestatie zijn zeker :-D

Ik heb alvast m'n zakwoordenboek Nederlands Duits Algemeen Nederlands mee voor het geval het mocht mislopen.

Te herkennen aan de Thompson blade bike.

@ Johan de alverman: 30 graden vershil tussen Jordanië en de Limburg kruipt in de kleren :wink:
biketastic
Mountainbiker

Post by biketastic »

berendrieske wrote:
biketastic wrote:zenuwen voor morgen... Wat zal ik aantrekken... wat zal ik eten... hoe laat zal ik vertrekken... hoe zal ik presteren...

Morgen zal ik mij als eregast aanmelden vanuit het verre Brugge waar er momenteel een mooi laagje sneeuw ligt.

Vertrek: 7hr met de wagen aankomst +/- 9hr
Kledij: Waterdichte kledij
Verwachte prestaties: wat een vraag, eerste maal dat ik deze streek aandoe. Het zal wel een topprestatie zijn zeker :-D

Ik heb alvast m'n zakwoordenboek Nederlands Duits Algemeen Nederlands mee voor het geval het mocht mislopen.

Te herkennen aan de Thompson blade bike.

@ Johan de alverman: 30 graden vershil tussen Jordanië en de Limburg kruipt in de kleren :wink:
Zie ji von bruhhe, zet joen vanachtere, moet jie van veure in de rieje nie hoan stoan! (vrije interpretatie).

Ik probeer tegen 9u ook daar te zijn. Moet wel van veel dichter komen (1,9km) maar ik weet toch niet of het lukt.

Ik breng een vuile (smerige) scott genius30 mee. Dus als ik faal licht het aan mezelf :-).

Hopelijk hebt ge wat ardennen training want met die platte brugse wegen weet ge nie wat u te wachten staatn.
Post Reply