Zo 05/12/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Aanwezig !
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Hey collega's organisatoren, hopelijk hebben jullie veel volk.
We weten hoeveel tijd en energie in zo'n organisatie kruipt en dat we enorm afhankelijk zijn van het weer.
Veel succes toegewenst!

Ghostbiker Marcus
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

hoe gaat het er in bornem aan toe? momenteel is het hier regen en harde wind. de sneeuw smelt zienderogen, en verandert in een vuile slijkirige massa. Da in combinatie met de ijzige wind, is me toch aan't overhalen om thuis te blijven. #-o Hopelijk vriest het vanacht goed dat het parcours er hard bijligt! anders wordt het echt afzien :-?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Kzou eerder hopen dat het niet vriest, want anders wordt het één ijsbaan morgenvroeg :-?
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

Kristof Huyck wrote:Kzou eerder hopen dat het niet vriest, want anders wordt het één ijsbaan morgenvroeg :-?
maw tkan ni meer goekomen :-)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

met deze omstandigheden, smettende sneeuw en dan nog eens regen er boven op , morgen vroeg nog eens ijskoude smeltsneeuw over u dak krijgen, daar pas ik overal over

sorry mannen maar toch suces gewenst
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

we zijn inderdaad met een kleinere delegatie dan gepland toch gestart om de Greenies te steunen ,het was glad en maar één muddevil is gevallen,dus 't viel nogal mee .

Spijtig voor de organisatoren zo'n rotweer ,maar daar is niks aan te doen ,hopelijk volgende keer meer geluk ,alvast bedankt greenies voor de moedige inspanningen en de steeds goeie organisatie waarvoor een dikke Bravo =D> =D> =D>

Ook was er een moedige prof aan de start : Wouter Weylandt van Quick step
Aussie Angus
Mountainbiker

Post by Aussie Angus »

Als eerste vertrokken vanmorgen, de 50 km van de eerste tot de laatste meter gereden 'samen' met El Che en Murdock :wink: :wink:
Al bij al vond ik het nog best meevallen, nergens echt modderdabben en qua slipgevaar waren er een paar stukken waar het echt oppassen was. Heb voortdurend de grasstroken in het midden of op de zijkanten gekozen en dat liep lekker. Toch nog twee keer onderuit gegaan, maar ik was waarschijnlijk niet de enige. Aan de bevoorrading meer volk gezien dan verwacht, waaronder een paar Muddevils die zichzelf een alternatief parcours hadden geregeld. De doortocht in het Nonnenbos vond ik de zwaarste in jaren. Organisatie nagenoeg perfect, jammer van de bescheiden opkomst.
Last edited by Aussie Angus on Sun 05 Dec 2010 19:02, edited 1 time in total.
Aussie Angus
Mountainbiker

Post by Aussie Angus »

Aussie Angus wrote:Als eerste vertrokken vanmorgen, de 50 km van de eerste tot de laatste meter gereden 'samen' met El Che en Murdock :wink: :wink:
Al bij al vond ik het nog best meevallen, nergens echt modderdabben en qua slipgevaar waren er een paar stukken waar het echt oppassen was. Heb voortdurend de grasstroken in het midden of op de zijkanten gekozen en dat liep lekker. Toch nog twee keer onderuit gegaan, maar ik was waarschijnlijk niet de enige. Aan de bevoorrading meer volk gezien dan verwacht, waaronder een paar Muddevils die zichzelf een alternatief parcours hadden geregeld. De doortocht in het Nonnenbos vond ik de zwaarste in jaren. Organisatie nagenoeg perfect, jammer van de bescheiden opkomst.
Sorry, verkeerde knoppeke gebruikt, vandaar mijn bericht in stereo :oops:
Last edited by Aussie Angus on Sun 05 Dec 2010 19:07, edited 3 times in total.
GuidoObrie
Mountainbiker

Post by GuidoObrie »

Vanmorgen om 06.30 h opgestaan en eerst de buienradar eens bekeken want het regende nogal hard hier in Terneuzen.
Toch maar vertrokken en zat om 08.45 h op de fiets en lag er om 08.50 al naast vanwege het ijs.Ben in totaal 4 keer hard gevallen maar zonder schrammetje.Parcours lag er op sommige stukken slecht bij maar al met al me goed geamuseerd.Proficiat voor de goede organisatie.Ik kom volgend jaar als het droog is nog een keer terug op dit snelle parcours.
Post Reply