Vr 19/11/2010 Torhout :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
@ offshore, Je hebt geluk, de BBQ met braadworsten staat er opnieuw aan de ingang van de Velodroom.
Binnen zijn er ook de traditionele pannenkoeken.
En verder is er nog soep en Hasseltse koffie om je te verwarmen, al zal dat laatste al geheelonthouder niet mogelijk zijn...
Vandaag werd de Warande uitgepijld en van verlichting voorzien. Op enkele details na is het werk aldaar gedaan. Was een aangename werkdag, maar er kruipt hier ongelooflijk veel werk in. Het nieuwe mtb-parcours van de Warande is echt de moeite, ook in het donker met enkele heel venijnige hellingen. Leg alvast uw kleinste schakels klaar.
Binnen zijn er ook de traditionele pannenkoeken.
En verder is er nog soep en Hasseltse koffie om je te verwarmen, al zal dat laatste al geheelonthouder niet mogelijk zijn...
Vandaag werd de Warande uitgepijld en van verlichting voorzien. Op enkele details na is het werk aldaar gedaan. Was een aangename werkdag, maar er kruipt hier ongelooflijk veel werk in. Het nieuwe mtb-parcours van de Warande is echt de moeite, ook in het donker met enkele heel venijnige hellingen. Leg alvast uw kleinste schakels klaar.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ondertussen kan ik ook de prijs voor de voor- en achterlichten die we op de avondtocht te koop stellen meegeven.
Wie vaststelt dat hij onvoldoende verlicht is, kan dus steeds bij de bar terecht hiervoor. (zolang voorraad strekt)
Voorlicht met 9 ledlampen, incl. batterijen : 5 euro
Achterlicht smart model, incl batterijen : 4 euro
Wie vaststelt dat hij onvoldoende verlicht is, kan dus steeds bij de bar terecht hiervoor. (zolang voorraad strekt)
-
bikerslust
- Mountainbiker
Post by bikerslust »
Samen met mijn zoon, zullen we reeds voor de vierde maal deelnemen vrijdagavond.
Heb je daar geen fotoke van?Lichterveldenaere wrote:Ondertussen kan ik ook de prijs voor de voor- en achterlichten die we op de avondtocht te koop stellen meegeven.
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Offshore wrote:Als compleet geheelonthouder , ben ik eerder geïnteresseerd in wat er te bikken valt. Staat jullie worstenstand er dit jaar ook ?
- Neoray
- Mountainbiker
Jelle, Karel en ik gaan er ook bij zijn. Het is wel de eerste keer dat ik zo'n avondtocht doe. Kan iemand mij tips geven over wat ik juist allemaal moet voorzien? Licht voor -en achteraan spreekt voor zich. Ik heb ook al gelezen dat een fluo vestje handig kan zijn. Verder heb ik hier nog zo'n soort Petzel lamp voor op je kop liggen, ik zou eens moeten zien hoe die past samen met mij helm. Is er nog iets dat ik zeker nodig heb om het duister te overwinnen?
Jeroen
Jeroen
Heb bijkomende op de fietsverlichting ook een hoofdlamp met powerled op de helm zitten, werkt zeer goed omdat deze verlichten naar waar je kijkt. Extra doe ik nog reflekterende armband en lendenband aan.Neoray wrote:Jelle, Karel en ik gaan er ook bij zijn. Het is wel de eerste keer dat ik zo'n avondtocht doe. Kan iemand mij tips geven over wat ik juist allemaal moet voorzien? Licht voor -en achteraan spreekt voor zich. Ik heb ook al gelezen dat een fluo vestje handig kan zijn. Verder heb ik hier nog zo'n soort Petzel lamp voor op je kop liggen, ik zou eens moeten zien hoe die past samen met mij helm. Is er nog iets dat ik zeker nodig heb om het duister te overwinnen?
Jeroen
Op de fiets zelf staan 2 zelfontworpen ledlichtjes met elk 16 leds en een normaal fietslichtje voor in gewoon verkeer.
Ik dacht al dat ik offshore van ergens kende hij staat gewoonlijk als eerste aan het hamburgerkraam met het welbekende water uit Breendonk in zijn handjinba ittai wrote:Offshore wrote:Als compleet geheelonthouder , ben ik eerder geïnteresseerd in wat er te bikken valt. Staat jullie worstenstand er dit jaar ook ?![]()
![]()
![]()