op t verbrande richting slijpstraatjägermeister wrote:fast2 wrote::bounce:pijltjes zien hangen in klerken , wie geeft er nog gezien en waar ?
ben benieuwd
met of zonder reflectoren ?
Post by Emperor of the Mud »
Sint-Hubertusstraat... Ge passeert bijna IN mijn huis...fast2 wrote::bounce:pijltjes zien hangen in klerken , wie geeft er nog gezien en waar ?
ben benieuwd
Post by jägermeister »
Kweetnie, twas nog nie donker, maar denk zonder reflectoren. ne goei licht meebrengen. Miscschien een tip voor de organisatie: indien geen reflecterende pijl: theelichtjes in een petfles bij de pijl hangen. Dit deden ze in de vijfwegen bij de spetters. Of een novene kaarshenkieboy wrote:jägermeister wrote:op t verbrande richting slijpstraatfast2 wrote::bounce:pijltjes zien hangen in klerken , wie geeft er nog gezien en waar ?
ben benieuwd[/quote
met of zonder reflectoren ?
Post by jägermeister »
Wil je aub de voor- en achterdeur open zetten?Emperor of the Mud wrote:Sint-Hubertusstraat... Ge passeert bijna IN mijn huis...fast2 wrote::bounce:pijltjes zien hangen in klerken , wie geeft er nog gezien en waar ?
ben benieuwd
Post by jägermeister »
Via de traptjes noa beneden, noa de kelder. t zal dao wel wa goe liggen zekers?fast2 wrote:Komt goe ut , os we dust en !!Emperor of the Mud wrote:Sint-Hubertusstraat... Ge passeert bijna IN mijn huis...fast2 wrote::bounce:pijltjes zien hangen in klerken , wie geeft er nog gezien en waar ?
ben benieuwd
Post by deurbieter »
nint tzien de traptjes omhoge , want Franky ze wijn ligt boovnn ...jägermeister wrote:Via de traptjes noa beneden, noa de kelder. t zal dao wel wa goe liggen zekers?fast2 wrote:Komt goe ut , os we dust en !!Emperor of the Mud wrote: Sint-Hubertusstraat... Ge passeert bijna IN mijn huis...
Post by jägermeister »
Tju toch é, were gin chance, had nochtans gedacht aan een goei St- Emilion Grand Cru Classé 2003deurbieter wrote:nint tzien de traptjes omhoge , want Franky ze wijn ligt boovnn ...jägermeister wrote:Via de traptjes noa beneden, noa de kelder. t zal dao wel wa goe liggen zekers?fast2 wrote: Komt goe ut , os we dust en !!