Ik draai mij dan nog eens om...Belle wrote:Sta jij dan maar op? Wij staan dan al omzeggens klaar om te vertrekken!spiermassa wrote:voila weekend zonder telefoon vant werk ,mijn reveille staat al op 6.30 voor zondag.Al een tijdje zonder zware regen dus kziet ferm zitten zondag.
Zo 17/10/2010 Phalempin (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
Zal wel kunnen, maar de lokroep van Delta 3 is toch heel groot hoor, zelfs al moeten we onze bike over den draad zetten.stempelke wrote:@mouchtache
heb je het filmpje van manage al eens bekeken,ook in de streek waar jullie graag vertoeven(een uurtje rijden)??
denk dat dit veeeeeeel beter is dan phalempin.....klimmetjes,bijna constant int bos,trappen,super afdalingen zo te zien...
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Moustache wrote:Ik draai mij dan nog eens om...Belle wrote:Sta jij dan maar op? Wij staan dan al omzeggens klaar om te vertrekken!spiermassa wrote:voila weekend zonder telefoon vant werk ,mijn reveille staat al op 6.30 voor zondag.Al een tijdje zonder zware regen dus kziet ferm zitten zondag.
Ik ben nog in mijne eerste slaap. Staat Spiermassa op om 6.30 of komt ie dan pas thuis ?
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
- mountainbiker66
- Mountainbiker