Zo 07/11/2010 Pulle / Zandhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Het is wel een vrij droog parcours maar afspuiten zullen we toch moeten doen denk ik.
Ik ben er in elk geval klaar voor, botten, hoge drukreinigers, regenpak en wat klein gereedschap ligt al in de auto om morgenvroeg op tijd te kunnen opstellen.
Grtz, ivan
Ik ben er in elk geval klaar voor, botten, hoge drukreinigers, regenpak en wat klein gereedschap ligt al in de auto om morgenvroeg op tijd te kunnen opstellen.
Grtz, ivan
Toerist,The Muddevils zijn op komst,steekt uwe reininger maar al in gang....den toerist wrote:Het is wel een vrij droog parcours maar afspuiten zullen we toch moeten doen denk ik.
Grtz, ivan
- ral6005
- Mountainbiker
Deze namiddag een groot gedeelte van toer afgelegd, vanaf Vorselaar volgt er een lange vervelende dreef ( van die zuigende zavel)richting crossterrein Breugelhut eens daar gepasseerd krijg je met de regelmaat van een klok om de enkele km's een afwisseling van verhard en onverhard dat er toch wel droog en snel bijligt.
Volgens mij ben je door de Berkelheide gebagerd, de zo genoemde
Tot morgen.
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Spijtig dat je er niet bij kan zijn dirty maar dat kan gebeuren.
Niet alles draait rond de fiets he.
Niet alles draait rond de fiets he.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Dat is het oersaaiste stuk van heel de kempen jaaaaaaa.ral6005 wrote:Volgens mij ben je door de Berkelheide gebagerd, de zo genoemde
HELL
van Vorselaar. Een lekker
stukske zandstrook.
Tot morgen.
-
den toerist
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
saai ? Liever een stuk hard stoempen en afzien dan een gemakkelijke bosweg lang rechtdoor of langs de nete ...