Geen goede banden dan? Ik rij voornamelijk in de streek van de kempen. Zomers in de streek rond Bouillon. Denk dat met deze band wel moet lukken.
Wat bedoel je exact met noppen die afscheuren?
Zadel zal ik morgen horizontaler zetten, heb die vandaag gekuist eraf had daarmee.
Felt Q 920 wordt Cannondale Flash 29'er carbon
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Biker23
- Mountainbiker
Vorige week gaan rijden geweest in Herselt. Vertrokken aan de abdij in tongerlo( gele pijltjes) om vervolgens beide lussen (groen en rood)te rijden. Bepijling is perfect, niet 1 keer verkeerd gereden. Ook weinig modder in vergelijking met de laatste keer dat ik er was gaan rijden. Aangename namiddag en goed voor 43 km op de teller.
Vandaag normaal Mol-Galbergen maar was te slecht weer om te vertrekken voor 10.00 uur. Mss morgen.
Grtz
Vandaag normaal Mol-Galbergen maar was te slecht weer om te vertrekken voor 10.00 uur. Mss morgen.
Grtz
- Biker23
- Mountainbiker
Zo vandaag met de eindejaarspremie,alle een klein deeltje maar 2 winterbroeken gaan halen, een nieuwe bidon alsook een carbon elite bidonhouder. Weegt toch 35 gram minder als vorige. Vandaag stuur ook eensgewongen en is toch ook 200gr lichter dan originele van Felt.
Volgende zijn rode snelspanners en zadelklem als een carbon zadelpen van ritchey.
Morgen rijde in Averbode-Scherpenheuvel.
Volgende zijn rode snelspanners en zadelklem als een carbon zadelpen van ritchey.
Morgen rijde in Averbode-Scherpenheuvel.