Zo 17/10/2010 Ruddervoorde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

wat moet een mens nog meer hebben op een zondagmorgen dan goed gezelschap, prachtig herfstweer en een hele mooie mtbrit in eigen streek???

=D> =D> =D>

Deze morgen samen met medegrysperre Bushrider aangezet voor de 45. En dat we genoten hebben. Damn. Dit vind ik in de streek 1 van de betere tochten. Prachtige dreven, mooie singletracks, hier en daar een strookje zware grond en weinig baan.

We reden op ons gemak, wegens conditie te kort (van mijne kant dan. Sorry Bush) en om te genieten.

De bevoorrading was dik in orde. Bravo =D> =D> =D>

De bepijling was klein maar duidelijk, toch bij een oversteek waar een seingever stond, verkeerd kunnen rijden. Gelukkig hadden we het vlug door.

De seingevers stonden blijkbaar bij elke gevaarlijke oversteek. Dank daarvoor. =D> =D> =D>

Het parcours was overal berijdbaar. Hier en daar wat slechter dan op andere plaatsen, maar het was te doen.

Met ongeveer 44km op de teller en een gezapig gemiddelde van 20km/u tevreden aangekomen aan de start alwaar we gebruik hebben gemaakt van de afspuitstand. Ook al waren er heel wat slangen voorradig, toch stond er een redelijke wachtrij. Dit zegt zeer veel over de opkomst voor deze tocht.

Op de afspuitstand weer wat ongeduldige mensen leren kennen. Ik waande mij net in Benidorm bastards LOL

Na de fiets proper te hebben gemaakt, nog een lekkere "stuute met kaas" gegeten en het nodige vocht tot ons genomen, om dan tevreden huiswaarts te keren.

Voor de mensen van de organisatie, een dikke proficiat met jullie mooie organisatie. DIt is voor mij 1 van de wintertoppers uit de streek. Dank daarvoor. Bij leven en welzijn, tot de volgende.

De aanwezige Gysperres hebben zich geamuseerd.

Grtz
wes
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

verslagje van de grysperre's hierboven van onze Wes Grysperre
ik heb een paar foto's genomen , aub mannen
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow

en bedankt nog eens voor de plezante voormiddag
sofeurken
Mountainbiker

ruddervoorde

Post by sofeurken »

deze morgen hier van start gegaan,was nog redelijk fris moet ik zeggen.vorig jaar hier ook aanwezig,wist dus da het een afwisselend toerken was.k vond het nog goed berijdbaar na de regen.
zoals hier al eerder gezegd op bijna alle gevaarlijke oversteekplaatsen medewerkers geplaatst,chapeau!!! =D> =D> =D>
na de rit een wasbeurtje met het emmertJE en nog een stutje!
veel volk aanwezig!
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Vanmorgen om 8.30hr gestart met 5 vio-bikers voor de 45 die er maar 41km waren aan een drukke inschrijving :bounce: die zeer vlot iedereen zijn zegen gaf. Met de laag hangende zon was het uit je doppen kijken in de eerste offroadstroken, die snel na elkaar :bounce: ons van ene bos na het andere bracht met lekkere stukken al het ene wat zwaarder dan het andere. Mooie tocht :lol: en voor elk wat wils.
Leuk dat er zoveel jonge gastjes met papa ook eens de plakkerige modder leerden kennen. Veilige oversteken =D> goeie bevoorading en toffe apres. Die tongerlo is wel een lekker bierke met die de sfeer in da tentje :wink:.Alvast bedankt en tot volgend jaar.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Leuk rustig tochtje met het vrouwtje! Bedankt!
carolina
Mountainbiker

Post by carolina »

Super tochtje!

Iemand een mtb bril verloren?
Merk BBB met witte montuur. 'k Heb hem gevonden langs de grote baan waar de meeste auto's geparkeerd stonden en afgegeven aan de drankbonnekesverkoop.
groentenPuree
Mountainbiker

Post by groentenPuree »

Samen met de copains een mooie tocht gereden met zalige stukjes bos en lekker vettige modderstroken. Voor herhaling vatbaar!
Klikpedaal
Mountainbiker

Post by Klikpedaal »

ook deze tocht gereden! hoog offroad gehalte, met hier en daar het betere ploeterwerk :lol: had indruk dat er enorm veel volk op deze TT is afgekomen! alleszins erg goed geamuseerd, ze zien me hier volgend jaar zeker terug

respect voor deze mooie organisatie
Post Reply