wat moet een mens nog meer hebben op een zondagmorgen dan goed gezelschap, prachtig herfstweer en een hele mooie mtbrit in eigen streek???
Deze morgen samen met medegrysperre Bushrider aangezet voor de 45. En dat we genoten hebben. Damn. Dit vind ik in de streek 1 van de betere tochten. Prachtige dreven, mooie singletracks, hier en daar een strookje zware grond en weinig baan.
We reden op ons gemak, wegens conditie te kort (van mijne kant dan. Sorry Bush) en om te genieten.
De bevoorrading was dik in orde. Bravo
De bepijling was klein maar duidelijk, toch bij een oversteek waar een seingever stond, verkeerd kunnen rijden. Gelukkig hadden we het vlug door.
De seingevers stonden blijkbaar bij elke gevaarlijke oversteek. Dank daarvoor.
Het parcours was overal berijdbaar. Hier en daar wat slechter dan op andere plaatsen, maar het was te doen.
Met ongeveer 44km op de teller en een gezapig gemiddelde van 20km/u tevreden aangekomen aan de start alwaar we gebruik hebben gemaakt van de afspuitstand. Ook al waren er heel wat slangen voorradig, toch stond er een redelijke wachtrij. Dit zegt zeer veel over de opkomst voor deze tocht.
Op de afspuitstand weer wat ongeduldige mensen leren kennen. Ik waande mij net in Benidorm bastards LOL
Na de fiets proper te hebben gemaakt, nog een lekkere "stuute met kaas" gegeten en het nodige vocht tot ons genomen, om dan tevreden huiswaarts te keren.
Voor de mensen van de organisatie, een dikke proficiat met jullie mooie organisatie. DIt is voor mij 1 van de wintertoppers uit de streek. Dank daarvoor. Bij leven en welzijn, tot de volgende.
De aanwezige Gysperres hebben zich geamuseerd.
Grtz
wes