Zo 26/09/2010 Zelem / Halen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
We hebben zondag in Zelem de 28 km gereden en die was echt de moeite. Mooie paadjes, bijna constant in de bossen op een perfecte ondergrond, prima bevoorrading. Het was wel even wennen aan de bepijling die leek af te stammen van een wandeltocht van de boerinnenbond uit een grijs verleden.
De pijlen mochten iets "opvallender" zijn. Voor de rest, dik in orde, volgend jaar zijn we weer van de partij. 
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
ik weet het natuurlijk niet maar deze jogger had mischien dan ook al 20 keer moeten inhouden voor MTB'ende "oelewappers"kritz wrote:leuke tocht en vooral goe gelachen met dieje oelewapper die op de bevoorrading van zijn oren begon te maken omdat er volk op de bosweg stond waardoor hem efkes moest inhouden met joggen..."De koning van de bos, da zedde gelle...". Tristig geval !
Re: Papegaai met gore broek in de Goerenstraat!
Tip van een local : zeg NOOIT Halen tegen ZelemStrammerMax wrote: Daar in Halen kennen ze toch één en ander van straatnamen!
BTW : leuk verslag, de Schellekesberg is grondgebied Schaffen, niet Lummen.
Deze tocht ook gereden...Als beginner gaat mijn gemiddelde snelheid rustig aan omhoog, maar ik blijf moeilijkheden hebben met zware hellingen... dringend eens wat extra op oefenen dus...
Vandaar deze vraag: Hoe noemde dat stukje bos waar die korte venijnige hellingen allemaal inzaten? en hoe kan je dit plaatsje bereiken?
Vandaar deze vraag: Hoe noemde dat stukje bos waar die korte venijnige hellingen allemaal inzaten? en hoe kan je dit plaatsje bereiken?
Zondag 26/9/2010 ZELEM (Halen)
730 mountainbikers hebben genoten van een droge zondag en een goed berijdbaar parcours.Proficiat aan de parcoursbouwers en de uitpijlers van Zelem Cycling die een zeer mooi parcours en mountainbiketocht uitgestippeld hebben.
Gezien de vele gunstige reacties van deelnemers dit jaar hoopt Zelem Cycling om volgend jaar op de laatste zondag van september 2011 opnieuw aan vele mountainbikers een prachtige tocht aan te bieden.
Gezien de vele gunstige reacties van deelnemers dit jaar hoopt Zelem Cycling om volgend jaar op de laatste zondag van september 2011 opnieuw aan vele mountainbikers een prachtige tocht aan te bieden.
- mtb looise
- Mountainbiker
Post by mtb looise »
ben ook afgezakt voor de 45km
en ik moet zegge, proficiat voor de organisatie
mooi en goed bepijld parcour, veel onverhard, goede bevoorading, en grote parking:)
deze rit staat zeker aangeduid voor volgend jaar
en ik moet zegge, proficiat voor de organisatie
mooi en goed bepijld parcour, veel onverhard, goede bevoorading, en grote parking:)
deze rit staat zeker aangeduid voor volgend jaar