Zo 12/09/2010 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Met een paar man ook nen uitgeregende TT gereden, hopelijk zijn de volgende weekends terug iets droger
wardje wrote:ja watte , wat is nat ...
op zich plezante toer , maaaaar

als ge de 82 km , rijd en ge zijt om half 1 binnen , snel douche , tijdens de tombola ...(blijkbaar nadien moest iedereen eruit ..??)
komt ge in de tent waar ge nog mej moeite iets te drinke krijgt . #-o ...1u15
jongens , stopt dan mee ne marathon he ...
er waren er nog vele achter mij en t gefoeter was ni min ...die konde zelfs nimmer douche .... [-X bordjes waren al weg ... zeker met dit weer moet ge ze in de watte leggen
1 ne leffe en toen was de bank waar k op zat ook al weg
als t alleen voor de cente, of profs is , jammer dan ....maar geen 3e voor mij ...
grimberge in die taverne was lekkerder , mej nootjes :drunk:
deze is geen aanrader voor marathonrijders bij slecht weer ....
bike-lover wrote:ik vind het wel raar dat ge op deze site leest dat de inschrijving 3€ is en dat ge ter plaatse 4€ moet betalen en den apres 2€voor een plastieken potteke koffie dat vind ik ook wel overdreven
"Een organisatie van Golazo".......
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

vond dit op zicht wel een mooie snelle tocht, maar inderdaad er waren wel wat minpunten: -douches te ver en niet aangeduid (wat bij dit weer toch belangrijk is), geen bewaakte fietsstalling en als ik dan hoor dat de mensen direct naar de tombela al buiten gejaagd worden en dan nog het feit als sven nijs u voorbij vlamt en dan nog te mottig is om iets te zeggen of zijn hand op te steken als je hem iets positiefs toe roept, dan heb ik mijn bedenkingen bij deze TT wat toch door Nijs gepromoot wordt, maar nogmaals heb toch een leuke voormiddag gehad op een relatief mooi parcour, maar als ik dan de commentaren over Theux hoor dan heb ik de verkeerde keuze gemaakt.
Geef deze kritiek nu ook omdat dit toch al een grootschaligere organisatie is en je dan op zijn minst een bewaakte fietsbewaking verwacht op zijn minst.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

bike-lover wrote:
cube biker ;-) wrote:
Helmut B wrote:Ik zou deze ook willen rijden, maar vind er hier op het forum weinig tot geen info over.

Iemand die deze toch al gereden heeft?
http://www.svennysmarathon.be
ik vind het wel raar dat ge op deze site leest dat de inschrijving 3€ is en dat ge ter plaatse 4€ moet betalen
Ik wou precies hetzelfde neerpennen, da riekt hier naar geldklopperij, en da riek ik nie graag !
Was me ook een raadsel waarom ge eigenlijk moest inschrijven, na 5 km heb ik het briefke maar onder mijn trui weggemoffeld.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Nog juist droog kunnen vertrekken en daarna dus hele tijd regen met bakken uit de lucht gehad... Goed uitgepijlde tocht en de motivatie om te rijden was zeker aanwezig maar effe na de splitsing van de 82 km uiteindelijk toch maar de weg op en naar de aankomst gereden :oops: ,geen zin om daar vanalles kapot te rijden voor niks...
De douches waren idd wel een eindje wandelen en ook de onbewaakte fietsenstalling vond ik zeker een minpunt op zo een organisatie!!
Hopelijk leren ze er van bij [-o<

Om dan toch weer positief af te sluiten,de pannenkoek smaakte zeer achteraf! :-D
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Wat een tocht ..... epische omstandigheden, maar een wel mooi parcours. Misschien iets teveel asfalt maar vandaag vond ik dat niet zo erg.

Wel jammer van de negatieve commentaren. Hopleijk doen ze hier iets aan.

een ruim verslag staat op http://www.mtb-freak.be
Kristoflookit
Mountainbiker

Post by Kristoflookit »

inderdaad, kl#teweer. Heb m'n twee remblokjes compleet erdoor gejaagd (waren al een hele eind gevorderd :-D ). Heb deze namiddag m'n fiets helemaal uit elkaar gehaald, was echt nodig na uren in de modder geploeterd te hebben.

Leuk parkour, toffe hellingen en padjes, zeer goed uitgepijld, lekkere pannenkoek, uitstekende bevoorrading.
Minpunten:
-geen bewaakte fietsstalling, heel straf op dit niveau
-verschillende gevaarlijke punten die niet stonden aangegeven
-niemand die op gevaarlijke punten hielp oversteken
-heel lange wachtrijen bij de bikecarwash
-op gegeven moment was het water op, wat een gesukkel daar
-aanduiding in tent kon beter, heel veel mensen vroegen telkens aan de eerste tafel of ze daar moesten inschrijven... zegt genoeg
Ed raket
Mountainbiker

Post by Ed raket »

Jammer, een gemiste kans voor de organisatie. Deze lokatie is totaal niet geschikt om een eindhappening te organiseren. Het enige pluspunt was de bepijling. De rest is huilen met de pet op....
Bijna 500 m moeten gaan naar douches, als je dat douches kunt noemen: 3 douchecellen.....een ramp voor doorregende bikers.
Een donkere muffe tent, dranken die veel te duur verkocht worden, Grimbergen op de kaart, maar als je eentje vraagt krijg je een lauwe Leffe in de plaats...enz...
Hier zien ze me nooit meer....
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Ed raket wrote:Jammer, een gemiste kans voor de organisatie. Deze lokatie is totaal niet geschikt om een eindhappening te organiseren. Het enige pluspunt was de bepijling. De rest is huilen met de pet op....
Bijna 500 m moeten gaan naar douches, als je dat douches kunt noemen: 3 douchecellen.....een ramp voor doorregende bikers.
Een donkere muffe tent, dranken die veel te duur verkocht worden, Grimbergen op de kaart, maar als je eentje vraagt krijg je een lauwe Leffe in de plaats...enz...
Dat is echt een probleem... Inbev... Het kan toch niet ZO moeiilijk zijn een paar goede en lekkere bieren op de kaart te zetten? Niets is aangenamer om na een TT te genieten van een lekker biertje.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Ed raket wrote:Jammer, een gemiste kans voor de organisatie. Deze lokatie is totaal niet geschikt om een eindhappening te organiseren. Het enige pluspunt was de bepijling. De rest is huilen met de pet op....
De manager van Golazo heeft het domein in Averbode opgekocht en dat moet nu zijn geld gaan opbrengen. :(
Die discussie over Golazo is al eens ergens anders op het forum aan bod gekomen maar hier dus weer het bewijs dat enkel money telt. [-X [-X
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Vandaag voor de 62km gekozen samen met de looky..ondanks het weer een leuke tocht gehad..kmoet toch mijn versleten zomerbanden eens wisselen bij dit weer want redelijk schuiven..de vele stukken verhard waren vandaag meer dan welkom..wel overal slijk te vinden maar minder erg dan de slijtage aan remblokjes..laatste klim links laten liggen vermits de 2 remmen weg waren..toch wel te verwachten maar toch slikken als je afdaalt en deze ineens het aflaten..zoals reeds vermeld kon men bepaalde zaken beter regelen,douches ,bewaakte fietsenstalling,afspuitstand en ook wij zijn maar doorgegaan na de tombela omdat het opruimen van de banken nogal luidruchtig was en duidelijk aan het opruimen was gestart..positief vond ik de bepijling en de vriendelijke medewerkers en de goeie bevoorrading en pannenkoeken..en jammer genoeg net telaat om mij te laten masseren maar wel tof dat ik nog een staaltje meekreeg

to Biestie 1 : voor de papierekes hadden ze aan de boog een emmer geplaatst..wel ni echt duidelijk
Post Reply