Za 04/09/2010 Erwetegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Ik had ingeschreven voor de 40 km.
Ik rij zonder kilometerteller en had dus geen idee wat er aan de hand was met de afstand :-?
Het duurde een eeuwigheid voor ik de controle had.
Bovendien zat de conditie niet goed mee en heb het dus knap lastig gehad. :oops:
We hebben al de schoonheid van de streek gezien. Het was heel mooi.

Onderweg fotokes genomen...zo kon ik tussendoor even bekomen van de steile beklimmingen 8)
Bij deze een uitnodiging om even te komen kijken :wink:

http://picasaweb.google.be/mariechristi ... kErwetegem

Groetjes en nog veel fietsplezier.
quicky
Mountainbiker

Post by quicky »

Bedankt voor de mooie foto's. Een prachtige weergave van de mooie plekjes langs het parcours. Bovendien heb je, zoals het een mountainbiker betaamt, vooral oog voor de natuur. Dat er harmonie was tussen de wandelaars en de mountainbikers blijkt ook uit de foto's.
Ik zie op de foto's ook een stukje avontuur, met de fiets boven het hoofd... voor het oog van nieuwsgierige toeschouwers, koeien die waarschijnlijk anders daar van een hele week niemand zien passeren.
Leuk om te zien, bedankt.
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Tof dat je men foto's leuk vind. :-D
Inderdaad, ik ga graag in het veld rijden omdat ik zo meer van de natuur en de stilte kan genieten.
Ik wil niet koersen, ik wil gewoon fietsen en genieten van al dat moois wat ons nog rest, maakt mij niet uit of het nu heuvelachtig of plat is.
Daarom heb ik ook geen kilometerteller meer op mijn bike. :P
En ik heb ook geen problemen gezien of ondervonden met wandelaars.
Er was echt wederzijds respect. Ik heb dan ook geen probleem om eens te stoppen voor hen.
Allé vooruit
Mountainbiker

Post by Allé vooruit »

Na een carrière in het volleybal, tennis en lopen pas in de lente begonnen met MTB'en. Deze tocht dus voor de eerste keer gedaan en nog niet zoveel ervaring. Toch de 65 kilometer op mijnen boterham gelegd. Het was echt GENIETEN. Prachtige natuur, goede organisatie, mooi en uitdagend parcours (op den Berendries dacht ik dat mijn benen gingen ontploffen). Volgend jaar kom ik zeker terug en ik zorg ervoor dat ik dan ook nog wat ander volk kan meebrengen. De afwezigen hadden ongelijk. Proficiat aan de organisatoren voor de goede organisatie.
Post Reply