Sankt Wendel 2 oktober 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

tbfkai wrote: Dan zeg ik dat je goed op weg ben, een semi prof te worden :D
die hebben ook altijd van die 'verhalen' klaar :wink: :wink:
Je weet da da niet in mijnen aard ligt om te zeveren as et niet gaat he. :lol:

@Chris: jaja,ik zal vanachter rijden hoor :wink:
Guest

Post by Guest »

Dat gaat nogal een tandengeknars geven.
Je zal er aan moeten wennen: it's lonely at the top.
Last edited by Guest on Tue 05 Oct 2004 22:20, edited 1 time in total.
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Het parcours en organisatie is echt tip top hoor. Niet aanschuiven om de nummers af te halen op vrijdag,gratis pasta naar believen op de party,show met trialmannekes(al vond ik die niet goed),enkele duitse mtbkers/sters op het podium voor een kort gesprekje.Wel wa showmensen vond ik...
De start was om 9u voor de mensen met licentie,om de 3 minuten dan andere blokken.Nergens file gehad!! De bevooradingen waren ok,al stopte ik nergens maar nam alles aan in de vlucht.
Het parcours,genoeg slijk maar dat is overal dit jaar.Veel op en af zonder echt dood te doen,veel bos,hier en daar een streepje asfalt en natuurlijk wa veldwegen. Nooit ging het vervelen en de omgeving is prachtig.Het was ook 1 grote lus,dit tot tegenstelling met de vulkan bike.

Zeker een aanrader,alleen spijtig dat em iets te laat opt seizoen valt.
Pete Mudracer
Mountainbiker

Post by Pete Mudracer »

tbfkai wrote:Dat gaat nogal een tandengeknars geven.
Je zal er aan moeten wennen: it's lonely at the top.
Als ik mezelf zo samen met Stivo op de vulkan zag rijden tijdens de laatste 40 km, moet ik besluiten dat het ook lonely is aan 't staartje! :-) (maar daarom niet minder plezant, integendeel!)
Guest

Post by Guest »

Allez, gij moogt tussen ons in rijden :wink:
Post Reply