Vraag ik me ook afleffingenoartje wrote:hoe is het gesteld met het parcours met de vele regen van de afgelopen dagen ?
Ben benieuwd maar kom toch zeker af![]()
Za 28/08/2010 Oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het gaat wel, hier en daar staat natuurlijk water. Daar kan je gewoon niet van onderuit. We hebben ons parcours een beetje aangepast maar met de harde wind die er momenteel staat droogt het vrij snel. Het grote pluspunt is dat de zandberg in lus 1 veel vaster ligt dan vorig jaarsliekske wrote:Vraag ik me ook afleffingenoartje wrote:hoe is het gesteld met het parcours met de vele regen van de afgelopen dagen ?
Ben benieuwd maar kom toch zeker af![]()
Oja, in de nieuwe lus (lus 4) gaan we op bezoek bij een tweevoudig wereldkampioen...
- crosskonijn
- Mountainbiker
- Location: twee wielen, een frame, en nog wat andere onderdeeltjes
Post by crosskonijn »
jullie zullen wellicht weer voorbij men huisje passeren in een rotvaart, en ik moet net gaan werken
... jammer dat inscrhijvingen maar tot 2uur gaan. wij hebben maar gedaan om 2uur 
- bushrider
- Mountainbiker
maar euh... ik ben vergeten mijn papiertje in te dienen i.v.m de gratis foto
is het mogelijk om hem tog ng toe gestuurd te krijgen?
grtz[/quote]
ja ja ik dus ook hé , maar dat is bijzaak
Hoi , bedankt mannen dat hebben jullie weer mooi gedaan
. Perfecte organisatie , een parcours met meer afwisseling dan je kan voorspellen al die privestroken amai
.Parcours ligt er beter bij dan ik dacht , met al die regen van de laatsete dagen
Duidelijk dat hier veel voorbereiding in zit , chapeau aan de ganse bende
Verder natuurlijk mijn compaan bedanken voor het aangenaam gezelschap . Altijd plezant met Turfke op baan . Deze grysperre heeft dus een zeer mooie voormiddag gekregen en is content .
Misschien doorgeven waar we de fotookes kunnen vinden , dan pakken we hem wel van het www.net

is het mogelijk om hem tog ng toe gestuurd te krijgen?
grtz[/quote]
ja ja ik dus ook hé , maar dat is bijzaak
Hoi , bedankt mannen dat hebben jullie weer mooi gedaan
Duidelijk dat hier veel voorbereiding in zit , chapeau aan de ganse bende
Verder natuurlijk mijn compaan bedanken voor het aangenaam gezelschap . Altijd plezant met Turfke op baan . Deze grysperre heeft dus een zeer mooie voormiddag gekregen en is content .
Misschien doorgeven waar we de fotookes kunnen vinden , dan pakken we hem wel van het www.net