Zo 22/08/2010 Ellezelles
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Man wat heb ik weer genoten op mijne velo. Blij als een kind dat ik terug weer kan mtb'n en dat er een tocht was genre Ellezelles.
70km afzien, bergop bergaf, single tracks, technische stukjes, tgv stukken en enkele boere-dokker-stroken.
Ik weet niet hoe het parcours er vorig jaar aan toe was, maar wie vandaag nog klaagt begrijp ik niet.
Twas dik in orde.
Mss de volgende keer de bev'n iets beter spreiden. Nu kwam de 1ste na 10km, de 2de na 24km en de 3de na 40km.
Après buiten (net als de inschrijvingen) zalig int zonneke en tevens een goeie bikewash.
Niet dat deze laatste veel werk had, want ondanks de watervloed vorige week was hier vandaag zeer weinig van te merken
We zijn weer vertrokken sih
Iemand een idee van de hm's? Ik heb het gevoel dat er zo'n 1000hm inzaten op die 65km.
70km afzien, bergop bergaf, single tracks, technische stukjes, tgv stukken en enkele boere-dokker-stroken.
Ik weet niet hoe het parcours er vorig jaar aan toe was, maar wie vandaag nog klaagt begrijp ik niet.
Twas dik in orde.
Mss de volgende keer de bev'n iets beter spreiden. Nu kwam de 1ste na 10km, de 2de na 24km en de 3de na 40km.
Après buiten (net als de inschrijvingen) zalig int zonneke en tevens een goeie bikewash.
Niet dat deze laatste veel werk had, want ondanks de watervloed vorige week was hier vandaag zeer weinig van te merken
We zijn weer vertrokken sih
Iemand een idee van de hm's? Ik heb het gevoel dat er zo'n 1000hm inzaten op die 65km.
wij hebben er vandaag de 40 opzitten (die er eigelijk maar 36 waren).
tot aan de eerste bevoorrading vond ik het parcours echt super (en loodzwaar).
daarna begon het alleen maar bergaf te gaan.
veel simpele boerenwegen, veel asfalt, af en toe eens een veld door en geen bos meer.
ik ben op mijn honger blijven zitten.
+ de inschrijving was duurder dan wat er op de site stond!
wat me opviel vandaag is dat opmerkelijk veel mensen plat gevallen zijn.
Mijn schoonbroer ook (al na 2.5km) maar dankzij een hele vriendelijke TIMDELNA hebben we onze tocht kunnen verderzetten.
Nogmaals onze dank! en aangenaam je te leren kennen!
Bepijling was goed!
Bevoorrading was simpel maar goed!
Bikewash was goed!
greets
tot aan de eerste bevoorrading vond ik het parcours echt super (en loodzwaar).
daarna begon het alleen maar bergaf te gaan.
veel simpele boerenwegen, veel asfalt, af en toe eens een veld door en geen bos meer.
ik ben op mijn honger blijven zitten.
+ de inschrijving was duurder dan wat er op de site stond!
wat me opviel vandaag is dat opmerkelijk veel mensen plat gevallen zijn.
Mijn schoonbroer ook (al na 2.5km) maar dankzij een hele vriendelijke TIMDELNA hebben we onze tocht kunnen verderzetten.
Nogmaals onze dank! en aangenaam je te leren kennen!
Bepijling was goed!
Bevoorrading was simpel maar goed!
Bikewash was goed!
greets
Last edited by Ralphke on Sun 22 Aug 2010 15:43, edited 1 time in total.
Vandaag van thuis uit vertrokken voor de 70km's.
Parcours was vele beter dan vorig jaar en hoogtemeters waren ook voldoende...(had het op 't einde ewa moeilijk...)
Ivm bevoorrading liever 1 minder en uitgebreider dan dit maar soit
Bepijling was goed maar hier en daar een pijlke meer kon obsoluut geen kwaad ,ik was nl fout gereden en kwam een andere biker tegen die al aant terugkeren was op zoek naar het pijlke (dat er niet was)
Voor de rest schitterende tocht en als het verschil van vorig jaar even groot is dan volgend jaar...
Heelhuids en zonder platten tuub thuis geraakt en dat was goed voor:
83.3 kms
19.7 avg
hms? (meer dan genoeg...)
Parcours was vele beter dan vorig jaar en hoogtemeters waren ook voldoende...(had het op 't einde ewa moeilijk...)
Ivm bevoorrading liever 1 minder en uitgebreider dan dit maar soit
Bepijling was goed maar hier en daar een pijlke meer kon obsoluut geen kwaad ,ik was nl fout gereden en kwam een andere biker tegen die al aant terugkeren was op zoek naar het pijlke (dat er niet was)
Voor de rest schitterende tocht en als het verschil van vorig jaar even groot is dan volgend jaar...
Heelhuids en zonder platten tuub thuis geraakt en dat was goed voor:
83.3 kms
19.7 avg
hms? (meer dan genoeg...)