lol, laat me raden: hij gaat in het legerklane shortwood wrote:present voor de 85,
moet die zaterdagavond wel naar een feest van een of andere gek die zijn vrijheid opgeeft, ma zoek het daar ni lang te trekke...
Zo 22/08/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
technicalman
- Mountainbiker
Post by technicalman »
Gij hebt ne percent daar in haasrode zeker.cyclon wrote:haasrode is de maxsportyboy wrote:Twijfel tussen de 85 hier en de 65 van Haasrode.
Voorig jaar de 85 van aarschot gereden en was een mooie tocht. Iemand ervaring met de tocht in haasrode? Weet dat het daar ook een mooie streek is om te biken.
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
dus terug van het afpijlen, in rillaar staan wat grote plassen maar zijn te ontwijken en de rest ligt er droog bij,dus geen slijk
allemaal welkom
allemaal welkom
-
Levi_Van_Bael
- Mountainbiker
Post by Levi_Van_Bael »
Na enkele jaren van afwezigheid ga ik ook mij der terug eens aan wagen.
Komt hier namelijk in mijnen achtertuin door!
Komt hier namelijk in mijnen achtertuin door!
- Mc Mudface
- Mountainbiker
Post by Mc Mudface »
Hier ook genoten van de 45km. Gemiddeld 23km/u. Veel te hoge hartslag, dat wel (gem. 170). Volgend jaar hoop ik op hetzelfde km/u-gemiddelde te zitten, maar met een gerust hart.
1 keer fout gereden, door anderen te volgen. Voor de rest: super bepijling en lekkere aquarius. Staan de foto's binnenkort gewoon op de site van de forest bikers?
1 keer fout gereden, door anderen te volgen. Voor de rest: super bepijling en lekkere aquarius. Staan de foto's binnenkort gewoon op de site van de forest bikers?