Ikke.Dacuba wrote:Iemand van omgeving temse die een visweegschaal heeft???
Zou hem graag eens wegen !
Dacuba's Joven Update: Hope Race
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Joe,ondertussen de bike al eens deftig aan de tand kunnen voelen?Het verschil in comfort en gewicht tov je vorige bike zal zeker goed merkbaar zijn!Je kan trouwens nog wel vrij goedkoop wat aan comfort en gewicht winnen door de velgen te voorzien van een tubeless-kitje en met een papje in je buitenbanden te rijden.
grtz,
bip bip
grtz,
bip bip
- Dacuba
- Mountainbiker
Jups, den bike is zondag letterlijk ingewijd (keb er al nen buikschuiver mee gemaakt
) in Elversele, woensdag de bloso rood/blauw/groen van hamme gereden en nu Zondag Haasrode !!!
Tcomfort is inderdaad ni te vergelijken, zowel van het kader zelf als van de vork. Elke keer als ik men fiets oppak verschiet ik er nog steeds van hoe 'licht' hij is tov mijn oud wrak van 14 kg
Kben trouwens inderdaad aant over nadenken over zo'n coversiekitje en papje, zoude ze da bij rudyco hebbe denkt ge?
Tcomfort is inderdaad ni te vergelijken, zowel van het kader zelf als van de vork. Elke keer als ik men fiets oppak verschiet ik er nog steeds van hoe 'licht' hij is tov mijn oud wrak van 14 kg
Kben trouwens inderdaad aant over nadenken over zo'n coversiekitje en papje, zoude ze da bij rudyco hebbe denkt ge?